Vill tacka för svaret jag fick förra veckan... =) Lite sent, men jag har inte vart inne på ett tag!
Lia och bäbisen skrev 2008-10-13 13:16:09 följande:
Åh snälla, kan inte nån berätta kortfattat vad som hände!
Vet hur irriterande det är när man missar och inte vet vad som hänt, så vi ska se vad jag kommer ihåg...
Haley och Nathan sov tillsammans, vaknade i samma säng och verkar sams liksom.
Haley gick till Peyton för att be henne hjälpa till att spela in en skiva, så Haley ska släppa en skiva som Peyton ska vara "manager" åt, eller vad man säger.
Nathan försökte sig på att spela basket, men det gick inte så bra och Quentin var där och retade honom lite grann, Nathan blev arg och gick.
Quentin har ont i sin hand, han hade besättat för Skills att han har ont, men ville inte att Lucas skulle veta. Skills berättade dock för Lucas, som fick Q att gå till läkaren. Nu så kan han inte spela, tror jag. Han har ett stort bandage om handen, och är jättearg och besviken på Skill.
Millicent blev erbjuden av Brook att befordras, men skulle då få flytta till NY. Milli ville inte och tackade nej till det erbjudandet. Då kommer Mouth och berättar att han ska flytta för han har fått ett bra jobberbjudande. Lite senare berättar han för Milli att han tackade nej och undrar om hon vill flytta in hos honom. Hon säger då nej, lite konstigt undvikande. Lite senare får man veta att det är för att hon är oskuld. De flyttar alltså ihop tiilslut.
Brook får ett samtal från adoptionsbyrån med ett erbjudande om att vara nån slags fostermamma åt barn som kommer till USA från andra länder för att opereras. Barnet ska bo hos henne under tiden hon är i USA, men ska sedan åka tillbaka till sina föräldrar. Så slutscenen är att hon står på flygplatsen med en liten tjej i famnen.
Just det, Haley har skaffat en ny nanny, Deb. Nathans mamma, du vet. Så hon kommer och ska passa Jamie. Dan ser man nog inte så mycket, en sväng på sjukhuset då Nathan, Lucas och jamie är där (med Q, och hans hand) Nathan tror då att dan förföljer Jamie, säger att han sett honom vid skolan och hemma och så. Dan säger att det är pga en koll han är där, och man vet inte riktigt om det är så.
Tror nog att det var allt... Alltid svårt att komma ihåg!
Ha en bra dag, alla!