• Engla75

One Tree Hill 10

Så var det dags för den tionde tråden! Här diskuterar och spekulerar vi om den underbara serien One Tree Hill.

OBS! Inga spoilers!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-29 10:37
    De tidigare trådarna:

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m11711941.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m14301513.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m17267677.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m20190475.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m23012337.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m26106027.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m29133085.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m31829061.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m34128470.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-17 07:50
    Info om serien och huvudkaraktärerna:

sv.wikipedia.org/wiki/One_Tree_Hill
  • Svar på tråden One Tree Hill 10
  • vinterlärka

Hittade även detta på samma sida: (översatt text, som sagt)

Mark talar om det i podcast för episod 507, Han säger att Sophia var tvungen att gå tillbaka till studion för att göra ytterligare dialog (åter göra några av sina linjer så att de kan omsätta dem i avsnittet så att du kan höra vad hon säger ) Tydligen de gör det på tider där det är för mycket buller i bakgrunden t.ex. massor av extrafunktioner, men han förklarade att "Sophia röst var i dålig form under större delen av säsongen på grund av att hon talar för mycket och hon som aldrig sover"

• Miraklet09

haha dåliga förklaringar av han mark :-/

E
  • Moasmostermia

Noterade en sak under avsnittet. heh när de gav james hans tårta så slocknade ljuset som ser ut som en 5 en gång. sedan när den kom tillbaka i bild igen¨så var den tänd . sedan när han skulle blåsa ut ljusen så hade femma redan slocknat. haha

visst hetta ungen james.? nu blir jag totalt snurrig.

• Engla75

Ja, han heter James, men kallas Jamie Skrattande

• missmiafia

Tjingeling...

Jag ahr oxå hört att Lucas skall vara en riktig "skitstövel".... nu kommer jag inte ihåg vart jag läste det men det jag läste då var att Haley och Lucas INTE ALLS är vänner i verkligheten.......

• vinterlärka
    missmiafia skrev 2008-10-21 20:24:44 följande:
    Tjingeling...Jag ahr oxå hört att Lucas skall vara en riktig "skitstövel".... nu kommer jag inte ihåg vart jag läste det men det jag läste då var att Haley och Lucas INTE ALLS är vänner i verkligheten.......
    Usch, vad tråkigt, hoppas att det inte stämmer. Lever mig in i det så mycket att jag vill att allt ska vara som det är i serien. Haha, nej, men i alla fall att de inte ska vara ovänner.
  • riot

Äh, bry er inte om allt skvaller, det brukar komma rapporter om att alla är skitstövlar med jämna mellanrum så det är inget att fundera över.

• missmiafia
    riot skrev 2008-10-21 20:41:52 följande:
    Äh, bry er inte om allt skvaller, det brukar komma rapporter om att alla är skitstövlar med jämna mellanrum så det är inget att fundera över.
    SKÖN INSTÄLLNING Jag hade faktiskt förträngt att jag hade läst det där "skvallret", men nu när det kom på tal så kom det upp igen
  • Engla75

Säkert mycket skitsnack om just Chad (Lucas) bara för att han är den populäraste i serien......

Svar på tråden One Tree Hill 10