• Engla75

One Tree Hill 10

Så var det dags för den tionde tråden! Här diskuterar och spekulerar vi om den underbara serien One Tree Hill.

OBS! Inga spoilers!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-29 10:37
    De tidigare trådarna:

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m11711941.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m14301513.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m17267677.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m20190475.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m23012337.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m26106027.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m29133085.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m31829061.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-156/m34128470.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-17 07:50
    Info om serien och huvudkaraktärerna:

sv.wikipedia.org/wiki/One_Tree_Hill
  • Svar på tråden One Tree Hill 10
  • SaraSofia

Okej, missade några minuter mitt i då min granne hade modet nog att komma och hälsa på... grr...

Undra hur jobbigt det var för Brooke IRL att spela in sista scenerna med Lucas iom att det kunde ha varit deras verklighet i verkligheten?? Måste varit jobbigt för de båda iofs...

• Miraklet09
    vinterlärka skrev 2008-10-19 13:34:00 följande:
    Ja, håller med, även om hon blivit mycket bättre sedan säsong 1.
     Haha jo men hon är så krävande

MEN VAD FAN HÄNDER IDAG, DE VERKAR SOM LUCAS OCH BROKE KOMME BLI ETT PAR, HELVETE de sabba hela min tittar perspektiv.. vad fan hålle dem på med, ska dem göra luc till en ho... bock nu med

ursäkta mina ord val haha när ja är inne i serier osv är jag haha nu skämms man
    SaraSofia skrev 2008-10-19 19:20:25 följande:
    Okej, missade några minuter mitt i då min granne hade modet nog att komma och hälsa på... grr... Undra hur jobbigt det var för Brooke IRL att spela in sista scenerna med Lucas iom att det kunde ha varit deras verklighet i verkligheten?? Måste varit jobbigt för de båda iofs...
    vad menar du??

e dem ihop i vanliga fall med???
    E
  • Fluffguf
    pinguliny skrev 2008-10-19 20:21:42 följande:
    vad menar du?? e dem ihop i vanliga fall med???
    Skådespelarna har varit gifta, men de skiljde sig efter bara några månader.
  • Miraklet09
    Fluffguf skrev 2008-10-19 20:27:11 följande:
    Skådespelarna har varit gifta, men de skiljde sig efter bara några månader.
     ojdå, därför ja tyckte att det var någon slags gnista mellan dem,
     undrar om peyton eller hon, kommer ha fling ihop med honom me...
     det verkar nästan som de, för så svartsjuk kan man fan knappast spela, de gnistrar ju om hennes ögon, likas´å brokkes eller ja ja e ur kass på namn
    E
  • 83an

Jaha då har man sett ännu ett avsnitt.
    Men det ska vara Lucas och Peyton juuuuu...

Kan han inte lägga ner det där med att tro att Lindsey ska komma hem. Och allra helst nu när hon lämnade nyckeln.

Och hur gärna hade man velat byta plats med Brooke i den sista scenen??? *myspys*

Och hans leende... det kan man ju dö för...

Ja då är det väl bara att längta till nästa veckas avsnitt då.

Ha en bra vecka allihop

• tezz840

e det bara jag som tycker att brooke blir hesare och hesare för varje avsnitt?

• lilla carro

Jag älskar Brooke! Peyton är en surmulen tråkmåns.. och snyggast är utan tvekan Jake.. fast han är ju inte med i dom nya =/

• SaraSofia

Jag tycker Brooke blir hesare och hesare och dessutom ser hon alltid ALLTID helt perfekt ut... Det gick inte att tro på hennes "jag har inte sovit på tre dygn och måste jobba häcken av mig men jag ser helt perfekt ut ändå"....

Annars verkar hon jättegullig och jag gillar hennes karaktär men en "bad hair day" vore rätt lägligt...

• Engla75

Håller med om hesheten! Ibland får hon knappt fram ett ljud Förvånad. Jaaa, vad mysigt de hade i soffan men det skulle varit Peyton!...eller möjligtvis JAG Flört. Jag gissar att antingen Petyon eller Lindsey kommer att se dem i soffan, vad tror ni?

Millicent är nog jäääkligt vacker om hon tagit av sig glasögonen. Men den som ser bäst ut av tjejerna genom hela serien tycker jag ändå är Rachel, hon är skiiiitsnygg!

Svar på tråden One Tree Hill 10