• MrsHawkins

Glöm inte fötterna!

Ta hand om era fötter alla ni som går omkring i skor som är öppna i bak!

Ser så ofta kvinnor som är uppsnofsade i hår- o klädväg o som bär flippflopps, sandaler eller vad det nu är men som har glömt nåt viktigt!

Att fila sina fötter! Hälar! Att smörja in dem!
    Det ser så ofräscht ut med såna fötter!

• Svar på tråden Glöm inte fötterna!
  • Tussens mamma

ok, det får bli rött. ska måla strax...kul...

• Karpet

Jag har ljusrosa naglar som skiftar lite i guld.

• milimina

jag äcklas verkligen när folk har skor där hälen syns, och de har riktiga gamla ostskalkar på hälarna... alltså vi pratar fötter som inte sett dagens ljus på flera år och är så grå och hårda att man behöver en betongborr för att få bort all död hud! och bäst av allt är att de ofta har tjusiga tår med fint klippta naglar och lack!! what's up with that?

sen ska ni inte förfäras över mitt ordval om att äcklas, för jag har fotfobi och har väldigt svårt för just fötter, även mina egna fast de sköter jag iallafall om, så jag står ut med dem

• MrsHawkins

milimina

Samma här!! Jag har oxå fotfobi så jag förstår exakt hur du känner!

Såna fötter som du beskrev är de allra värsta! Blääää!!

• Molnet

Måste ni titta då? Har faktiskt aldrig ens tänkt på hur folks fötter ser ut. Who gives, liksom..

• papillon

Vad är fotfobi? Jag har hört talas om det men förstår det inte riktigt. Tycker ni att fötter är äckliga? Själv äcklas jag över alla feta magar som man ser särskilt på sommaren.

• mussukka

Jag har oxå fotfobi..ql o se några andra som oxå har det!!
    Jag försöker o hålla mina fräscha både på sommaren o vintern..alltid.Tycker d e mysigast så.
    O jag kan heller inte låta bli o reagera på personer som är fräscha annars men som har ett tjockt lager av"damm"runt o under fötterna,tycker d e vidrigt.
    Jag tycker oxå att d e viktigt att min kille håller sina fötter fräscha..dom är ju en del av vår kropp o vi borde ta hand om dom men det är många som glömmer dom.

• Bebis

*fniss* spinger ni runt o kikar på folks fötter?! jag brukar nog ha min blick lite längre upp men jag förstår vad du menar, ska man snofsa upp sig kan man ta hela kroppen.

• MrsHawkins

Molnet

Jag kollar automatiskt ner på folks fötter...vet inte varför.....

papillon

Jepp, även mina egna ibland. Kan röra mitt barns fötter men skulle aldrig peta på min partners!
    Då äcklas du över såna som mig då.

• emmye

sitter o målar mina tånaglar rosa...har precis filat mina fossingar det e sååå skönt...

Svar på tråden Glöm inte fötterna!