• Anonym (förvirrad)

Strap on på min kille???

Nu vill jag inte ha en massa svar att min kille ska kolla om han är bög.. eller att jag ska inte göra saker jag inte vill, inga moralpredikningar tack!!

Jag skriver för att ventilera min oro...

Jag och min kille har ett otroligt spännande, hett och bra sexliv. Vi gör allt det vi fantiserar om och ingenting känns fult eller konstigt. Jag har vid flera tillfällen stimulerat min kille där bak och jag blir galen va upphetsning när jag ser hur skönt han tycker att det är.

Nu kom han med en fråga, om jag kan tänka mig att vi använder en Strap-on! Jag vet inte vad jag ska tycka, jag vet inte om jag tycker att det är okej. Det går över gränsen en del för min del, men det är svårt om han nu vill detta!

Någon som har prövat? Någon med några sunda tankar angående detta?

• Svar på tråden Strap on på min kille???
  • Anonym (GoForIt)

Självklart ska du köpa en stra-on och testa om ni båda är inne på det :)
    Mitt ex kom med det önskemålet när vi varit tillsammans i bara några månader.
    Jag blev lite paff först och visste inte vad jag skulle svara men ju mer jag tänkte på det ju mer lockande blev tanken.
    Så tillsist köte jag en och överraskade honom.
    Han ÄLSKADE det och jag älskade att han njöt...
    Det var nog helt klart mitt bästa köp under det förhållandet.. *s*
    Så kör hårt tjejen!
    Inget konstig om han vill bli tagen bakifrån.. varför ska inte killar få njuta av analsex när vi tjejer gör det (vissa då alltså)?
    Han har ju trots allt sin "g-punkt" där bak..
    Det är ju en bättre ursäkt än vad vi tjejer har att skylla på ;P

• Anonym (förvirrad)

GoForIt

Vilken härlig historia!

Ja jag ska nog testa, det får nog bara mogna inom mig lite. Känns skumt trots allt! Visst är det skönt där bak! Och det ska ju va ännu skönare för honom ;)

• Anonym (japp)
    Anonym skrev 2008-10-01 19:41:29 följande:
    Men hallå, vem har fördomarna här... varför skulle han kolla om han är bög bara för att han gillar att bli stimulerad där bak. Jag har provat att strappa en kille, det var jättekul. Finns de med vibration i för dig också som ger njutning för båda. Så mitt råd är kör på men hantera dina egna fördomar först... Mitt andra råd är att köpa något relativt smalt och litet avpassat för analen. Min strap är för stor egentligen därav har den inte använts så mycket. Lycka till och som sagt, kör på... det handlar ju om njutning inte om moral eller frågeställningar ang. homosexualitet. Sånt är trams.
    Jag håller med och jag vill bara skriva under på det andra rådet också: Vi har en strap on och när vi köpte den så tänkte vi inte alls på att den skulle kunna bli för grov för honom...valde bara någon som såg fin ut och verkade bra Men den är på tok för stor för min sambo så strap-on selen är lagd i en låda och själva delen ligger i min sänglåda för den har jag mer nöje av än vad han har

Så provar ni så tänk på att börja med något som är lite mindre än vad ni tror är bra...och ha det så roligt!
  • Shizuka

Alla bögar har inte analsex.

Det är inte analsexet som definierar en bög.

• Anonym (förvirrad)

Men detta är ingen diskussion om att han skulle vara det! Jag tror inte det över huvudtaget!

• Anonym (avundsjuk)

Hej å vad mysigt med en sambo som själv vill.
    Min högsta dröm är att få sätta på min smabo med en stapon men han vägrar. Har fått testa med en dildo en gång. Men han känner sej kränkt och tycker det är bögigt.
    Jättetråkigt eftersom att jag älskar att exprimentera.
    Men tycker absolut du ska vänta tills det känns helt okej. Ev köp en i smyg och göm, ha den att titta på,ta på dej åså när du är själv, lek med tanken så kanske den blir mer "okej" efter ett tag.
    Min sambo var jättefjantig förut han tyckte tom att kukringen såg "läskig" ut. Men han tittade på den, tog på sej den och slutligen smårunkade lite med den på sen börja han frivilligt använda den och nu njuter han lika mycket som jag av den.
    Lycka till!

• Anonym (förvirrad)

fniss, att min kille vill. Han är på med allt snusk ;)

Vad bra tips att börja lugnt med mig själv. Jag tycker bara att alla strapons ser så nasty ut, men det är kanske bra att den är svart ;)

• Shizuka

Jag försöker bara säga att det inte är något konstigt alls med att en kille skulle vilja bli tagen med strapon. Och att det inte har något som helst med homosexualitet att göra, vilket en del tycks tro. Det finns de som älskar det och de som hatar det, både tjejer och killar.

Jag tycker du ska försöka vänja dig vid tanken och ge honom den där häftiga upplevelsen han drömmer om. Oroa dig inte!

• Anonym (förvirrad)

Tack Yamamoto, då missförstod jag dig, jag ber så mkt om ursäkt!

• Anonym (wow)

våga testa men gör upp i förväg att om det känns helt fel för dig så det är ok att sluta. ibland kan sådant där som man inte tror är skönt va det.

mitt ex. ville ha analsex me mig han pratade om det i över ett år utan att vara tjatig. till slut gick jag med på det då var jag vrålkåt och sa att han fick prova försiktigt. hans kuk var liten annars hade jag inte gjort det. ibland tyckter jag om det , om det kändes fel så va det bara att säga till.

Svar på tråden Strap on på min kille???