• Anonym (förvirrad)

Strap on på min kille???

Nu vill jag inte ha en massa svar att min kille ska kolla om han är bög.. eller att jag ska inte göra saker jag inte vill, inga moralpredikningar tack!!

Jag skriver för att ventilera min oro...

Jag och min kille har ett otroligt spännande, hett och bra sexliv. Vi gör allt det vi fantiserar om och ingenting känns fult eller konstigt. Jag har vid flera tillfällen stimulerat min kille där bak och jag blir galen va upphetsning när jag ser hur skönt han tycker att det är.

Nu kom han med en fråga, om jag kan tänka mig att vi använder en Strap-on! Jag vet inte vad jag ska tycka, jag vet inte om jag tycker att det är okej. Det går över gränsen en del för min del, men det är svårt om han nu vill detta!

Någon som har prövat? Någon med några sunda tankar angående detta?

• Svar på tråden Strap on på min kille???
  • Anonym (förvirrad)

Tänkt att pröva till helgen.....

• Anonym (Lilla jag)

vilken beställde du?
    *nyfiken*

Anonym (förvirrad) skrev 2008-10-09 19:01:08 följande:

Tänkt att pröva till helgen.....
  • Anonym (förvirrad)

Fick en länk här så det blev den! Hoppas den hinner komma till i morgon :)

• Anonym (Lilla jag)

Kan de ha varit den som jag föreslog, med en dildo åt vart håll?
    Kul i så fall, hoppas att du kommer att gilla det!

• Anonym (GoForIt)

Anonym (förvirrad) skrev 2008-10-06 20:49:22 följande:

GoForItVilken härlig historia!Ja jag ska nog testa, det får nog bara mogna inom mig lite. Känns skumt trots allt! Visst är det skönt där bak! Och det ska ju va ännu skönare för honom ;)
    Mmm det kändes jävligt skumt i början.. Men när man ser hurskönt killen tycker att det är då glömmer man liksom bort det där "skumma" och bara njuter av hans njutning :)

Nyfiken på vad du bestält för nått.. jag e som galen i leksaker jag :)
    Tyvärr är min nya kille inte alls inne på dom mer "galna" banorna.. så trist..
  • Anonym (förvirrad)

Men åh!!! Jag vågade inte!!! Det tar emot av någon anledning, jag måste vänja mig mer. Jag vill att han ska va mannen. Hu vad konstigt, jag vill men vill inte!

• Anonym

Nej, det fattar jag att du inte vill. Har kikat in tidigare tillfällen och det ska jag säga, jag lyfter på hatten för dom FLare som kan sätta på sin gubbe med en strap. det kommer aldrig att ske, kan jag lova. Vi har visst leksaker och ett hett sexliv men det gör jag alllldrig.

• Anonym (nyfiken)

Jag bara undrar, gör det inte ont på killen att klämma fast snoppen i en strap-on??? Snoppen hamlar ju lite i kläm då den är utformade att användas av tjejer???

Svar på tråden Strap on på min kille???