• Anonym (förvirrad)

Strap on på min kille???

Nu vill jag inte ha en massa svar att min kille ska kolla om han är bög.. eller att jag ska inte göra saker jag inte vill, inga moralpredikningar tack!!

Jag skriver för att ventilera min oro...

Jag och min kille har ett otroligt spännande, hett och bra sexliv. Vi gör allt det vi fantiserar om och ingenting känns fult eller konstigt. Jag har vid flera tillfällen stimulerat min kille där bak och jag blir galen va upphetsning när jag ser hur skönt han tycker att det är.

Nu kom han med en fråga, om jag kan tänka mig att vi använder en Strap-on! Jag vet inte vad jag ska tycka, jag vet inte om jag tycker att det är okej. Det går över gränsen en del för min del, men det är svårt om han nu vill detta!

Någon som har prövat? Någon med några sunda tankar angående detta?

• Svar på tråden Strap on på min kille???
  • Anonym (förvirrad)

Tack för dina snälla ord!

Jaddå det har vi testat och det gillar vi båda två

• Anonym (Lilla jag)

Killar har prostatan analt och därför njuter många killar extra mycket av analsex.
    Testa Strap-on, testa mer än en gång också. Allt känns ju lite konstigt första gångerna innan man kan slappna av.
    Med en strap on så byter man ju också roller. Och det är ovant.
    Jag njuter av att sätta på min kille med strap on för att jag ser att han njuter så mycket.
    Jag har valt en strap on som också går inåt, för att det ska ge mig mer stimulans samtidigt.
    lustjakt.se/Transition/Shop/Pages/Shop_Product.aspx

• Anonym (förvirrad)

Anonym (Lilla jag) skrev 2008-10-01 21:51:28 följande:

Killar har prostatan analt och därför njuter många killar extra mycket av analsex.Testa Strap-on, testa mer än en gång också. Allt känns ju lite konstigt första gångerna innan man kan slappna av. Med en strap on så byter man ju också roller. Och det är ovant.Jag njuter av att sätta på min kille med strap on för att jag ser att han njuter så mycket.Jag har valt en strap on som också går inåt, för att det ska ge mig mer stimulans samtidigt.lustjakt.se/Transition/Shop/Pages/Shop_Produc...
    Åh det låter som en bra idé! Jag gör det inte bara för hans skull utan min egen med... så egoistisk är jag! Men det känns pinsamt, vet inte riktigt hur....

tack! puss
  • Anonym (förvirrad)

Kollade på sidan du länkade till, gud jag blir ju nervös av bara tanken!!

Anonym (Lilla jag) skrev 2008-10-01 21:51:28 följande:

Killar har prostatan analt och därför njuter många killar extra mycket av analsex.Testa Strap-on, testa mer än en gång också. Allt känns ju lite konstigt första gångerna innan man kan slappna av. Med en strap on så byter man ju också roller. Och det är ovant.Jag njuter av att sätta på min kille med strap on för att jag ser att han njuter så mycket.Jag har valt en strap on som också går inåt, för att det ska ge mig mer stimulans samtidigt.lustjakt.se/Transition/Shop/Pages/Shop_Produc...
  • Gung Ho

Anonym (oj) skrev 2008-10-01 19:39:50 följande:

Jag vet att du skrev att du inte ville ha svar om bög eller liknande MEN om detta var min pojkvänn så hade jag börjat undra.Räcker inte ett finger alltså vill han ha mer! Prova kan ni väl göra men jag skulle känna mej dum!
    Men om du faktist läste om att hon INTE ville ha svar om bög osv, var felklickade det när du ändå skrev om det? :-/

TS: Det är ju alltid individuellt vad man tycker är 'ok' och inte. Strap on på kille är ju så förbjudet man kan komma liksom, då det sitter väldig symbolik i 'påsättandet', som svaret ovan påvisar med all tydliget. Hade det inte funnits, så hade det ju inte varit ngr problem.

Nu skrev du inte hur du bruka stimulera din kille 'där bak'. Har ni inte redan använt en dildo, så prova det. Det är ju liksom ett mellansteg på vägen till strapon penetration sas. Då kan du ju känna hur det känns, och kanske märka om det är ok att gå längre. Har ni redan använt dildo, så försök tänka att strap är samma sak, med tillägget att den sitter på dig, så kanske du kan få en känsla om det kommer att va ok eller inte.
  • Anonym
    snapdragon skrev 2008-10-01 19:52:16 följande:
    gulligt?
    Ja. Gulligt! Jag tycker det.
  • Anonym (testat)

Om du i vanliga fall blir galen av upphetsning när du ser hur han njuter av att du leker med honom så kan jag säga att du kommer blir ännu mer upphetsad när du få "dominera", "ha power", "makten"....ja du förstå vad jag menar

Jag brukar använda strap-on på min kille å både han o jag njuter för fullt när vi leker där i sängen....kanske för att det känns så tabu med det hela....ja vad vet jag...huvudsaken är att vi båda är med på det och vi njuter av det.

Så mitt råd är att inhandla en strap-on...ta på dig den å känn "makten", men gör absolut inget mer om du inte känner dig redo för det.
    kram

• Anonym (förvirrad)

Tack alla för era seriösa svar!

Jag har använt en snake på honom och en g-punkt stav så helt främmande är det ju inte, men en dildo känns så, ja ni vet vad jag menar. Samtidigt blir jag lite k*t av tanken att testa...

Vem vet, kanske beställer och överraskar honom. Synd att dom ska se så groteska ut!

Puss på er alla

• Anonym

Jag håller med om att du ska prova. Det finns fler killar än vad man tror som gillar att blin påsatta i baken. Det är ju sällan man hör någon erkänna det.

Min sambo tycker det är jätteskönt att bli påsatt bakifrån, när jag har kontrollen över honom.

Så om det känns bra för din del, så kör hårt!!! (ta inte hårt bokstavligen -:D )

• Anonym (förvirrad)

Gud vad kul att se, det verkar till att vara ganska många som faktiskt gör detta! Många killar är nog livrädda för att nämna det. Vad skönt för dessa att ha så "open minded" tjejer/flickvänner/sambos som oss här!

Var det era killar som ville testa så att dom sa de eller var det ni som föreslog?

Svar på tråden Strap on på min kille???