• Anonym (förvirrad)

Strap on på min kille???

Nu vill jag inte ha en massa svar att min kille ska kolla om han är bög.. eller att jag ska inte göra saker jag inte vill, inga moralpredikningar tack!!

Jag skriver för att ventilera min oro...

Jag och min kille har ett otroligt spännande, hett och bra sexliv. Vi gör allt det vi fantiserar om och ingenting känns fult eller konstigt. Jag har vid flera tillfällen stimulerat min kille där bak och jag blir galen va upphetsning när jag ser hur skönt han tycker att det är.

Nu kom han med en fråga, om jag kan tänka mig att vi använder en Strap-on! Jag vet inte vad jag ska tycka, jag vet inte om jag tycker att det är okej. Det går över gränsen en del för min del, men det är svårt om han nu vill detta!

Någon som har prövat? Någon med några sunda tankar angående detta?

• Svar på tråden Strap on på min kille???
  • Anonym (Snuskigtjej-kek)

Jag har knullar både mitt ex och min nuvarande pojkvän i röven. G punkten är ju där ;) ba kör hårt och använd mycket glid

• Anonym (Undrar)
    Anonym (Snuskigtjej-kek) skrev 2018-02-28 00:07:21 följande:

Jag har knullar både mitt ex och min nuvarande pojkvän i röven. G punkten är ju där ;) ba kör hårt och använd mycket glid

Har dom fått prostataorgasm?
  • Anonym (Par)

Vi är ett par som tycker om att prova oss fram med sex,och min kille tycker det är super skönt när jag använder våran strape-on på honom,det får mig att också bli enormt upphetsad,jag vet ju om att han får riktigt djupa sköna orgasmer av det.

• Anonym (Livsnjutare)

Se till att skaffa en STOR strapon..och knulla honom HÅRT..ge kukslynan vad han tål!!!

• Anonym (Snuskigtjej-kek)
    Anonym (Undrar) skrev 2018-02-28 13:50:33 följande:

Har dom fått prostataorgasm?

Jajjamen :)
  • Anonym (Vill)
    Anonym (Snuskigtjej-kek) skrev 2018-03-01 00:30:58 följande:
    Jajjamen :)
    Hur många vill ens pröva det. Finns det kvinnor som har testat det här 
  • Marre1989
    Anonym (förvirrad) skrev 2008-10-01 19:37:02 följande:

Nu vill jag inte ha en massa svar att min kille ska kolla om han är bög.. eller att jag ska inte göra saker jag inte vill, inga moralpredikningar tack!!

Jag och min kille har ett otroligt spännande, hett och bra sexliv. Vi gör allt det vi fantiserar om och ingenting känns fult eller konstigt. Jag har vid flera tillfällen stimulerat min kille där bak och jag blir galen va upphetsning när jag ser hur skönt han tycker att det är.

Nu kom han med en fråga, om jag kan tänka mig att vi använder en Strap-on! Jag vet inte vad jag ska tycka, jag vet inte om jag tycker att det är okej. Det går över gränsen en del för min del, men det är svårt om han nu vill detta!

Jag har aldrig fått en strapon i mig men jag har varit med om att få ett finger under en avsugning och det förstärkte allting till nya höjder :)

Finns inget skönare än en tjej som vet hur hon ska stimulera prostatan så som jag gillar det.

Men till din fråga, han går ju helt klart igång på det men du verkar tveksam?

Om det inte känns rätt för dig ska du inte göra det men man ska aldrig vara rädd för att prova nya saker, du kanske älskar det ;)

Finns strapons som går in i dig också så kan ni båda få stimulering samtidigt.

Absolut inget bögigt med det !
  • Anonym (EN)
    Anonym (förvirrad) skrev 2008-10-01 19:37:02 följande:

Jag är superöppen att testa det mesta inom sex men skulle aldrig sätta på min man med strapon. Jag är 200 % undergiven och för mig är det så otroligt avtändande att min man skulle vara undergiven och jag dominant.
  • Anonym (Vill)
    Anonym (EN) skrev 2019-04-13 13:27:01 följande:
    Jag är superöppen att testa det mesta inom sex men skulle aldrig sätta på min man med strapon. 
    Är den stora majoriteten överens med dig 
  • Nallen77

Jag älskar att få ett par fingrar i mig och bli slickad, tyvärr har jag inte träffat någon som vill testa på att knulla på en kille med strapon.

Bor nere i sydligaste Skåne, har annonserat men inget positivt svar här kommit.

Tror att vårt gpunkten på oss män sitter gör att dom flesta kvinnor och tjejer blir avskräckta att leka med den.

Dom förstår nog inte vad dom kan få uppleva om dom stimulerad oss.

• Anonym (J)
    Nallen77 skrev 2019-06-22 06:17:17 följande:

Jag älskar att få ett par fingrar i mig och bli slickad, tyvärr har jag inte träffat någon som vill testa på att knulla på en kille med strapon.

Tror att vårt gpunkten på oss män sitter gör att dom flesta kvinnor och tjejer blir avskräckta att leka med den.

Du får söka efter en homosexuell/bisexuell man så får du nog fler svar.
  • Anonym (...)
    Nallen77 skrev 2019-06-22 06:17:17 följande:

Män som annonserar efter sex med kvinnor får generellt sett extremt får svar, så det är inte så konstigt att du inte får svar.

Tror di får leta efter kvinnor på vanligt vis och sedan fråga om det en bit in i relationen. Kanske nån form av "fuck machine " är något för dig att testa?

Det är otroligt skönt att ligga o bara ta emot... förstår att du längtar efter det
  • Anonym (Har prövat)

Jag har satt på både killar och tjejer med strap-on! Det är en riktig erotikhöjare. 

• Bubbelibob

Rekommenderas varmt! Pegging är härligt och kan ge mannen helt otroliga orgasmer!

Eftersom du är en kvinna som sätter på din man - så är det inte bögigt! Fånig fördom!

Mannens - "OMG, jag tror att jag dör" - orgasm punkt - prostatan råkar sitta i röven! SÅ om DU vill ge honom helt oförglömlig sex - så tveka inte!

Just DO IT!

• Anonym (Q)

Vill kvinnor verkligen pröva det?

• Anonym (Undrar)
    Bubbelibob skrev 2019-09-27 00:59:14 följande:

Rekommenderas varmt! Pegging är härligt och kan ge mannen helt otroliga orgasmer!

Eftersom du är en kvinna som sätter på din man - så är det inte bögigt! Fånig fördom!

Mannens - "OMG, jag tror att jag dör" - orgasm punkt - prostatan råkar sitta i röven! SÅ om DU vill ge honom helt oförglömlig sex - så tveka inte!

Just DO IT!

Häftig bild
  • Anonym (Vicky)
    Anonym (Q) skrev 2019-09-27 06:02:43 följande:

Ja gärna. Köpte en strap on men fick höra att den var för stor så fick lämna tillbaka den.
  • Anonym (EN)
    Anonym (Q) skrev 2019-09-27 06:02:43 följande:

Absolut inget jag vill prova. Jag är totalt undergiven, vill ha en dominant man och för mig blir det totalt ombytta roller - avtändande
  • Anonym (Par)

Min särbo brukar köra mig i analen,jag tycker det är super skönt,jag sprutar enormt mycket av det.

Svar på tråden Strap on på min kille???