• LillaFrun

Vi som lyckats med insemination :-)

Jag har absolut inte plussat men tänkte om de som gör det ville lägga in sig här, kanske antal försök och ev behandlingar.
    Känns som det går trögt på den här fronten för en hel del, inkl mig själv, så vi skulle behöva lite hopp.
    Se att det faktiskt funkar
    Hoppas att någon nappar på ide´n och hjälper oss att hålla hoppet uppe
    Givetvis massor grattiskramar till listans framtida medlemmar.

• Svar på tråden Vi som lyckats med insemination :-)
  • Challen

Ni är de starkaste kvinnorna i världen, och er tur kommer! Jag hoppas så att det bara rasslar till i tråden och ut kommer massa fina pluss till er alla. Tråden ligger fortfarande bland mina favoritet och jag har precis som LillaFrun svårt att lämna er.

• Tarre

Grattis Corneliana och Challen!!

Gjorde min DI igår...

• DiamondsandRust

Förhoppningsvis så dyker min ÄL upp i helgen och då bär det av till Gaia

Jag hade lite väl många äggblåsor, så gynekologen sa att min äl kanske kunde utebli men jag hoppas!!! Jag tänker positivt, min Äl dyker upp den här helgen, min Äl dyker upp den här helgen.... osv osv:-P haha

• corneliana

Grattis Challen, hoppas det går fortsatt bra för dig.
    För mig ser det mörkt ut. Har börjat blöda, så det är missfall på gång. Har varit på UL och läkaren såg ingen aktivitet. Känns så ledsamt. Och hemskt att behöva vänta på att allt ska komma ut.
    Lycka till alla ni som kämpar.

• annsofia
    corneliana skrev 2008-12-04 20:42:42 följande:
    Grattis Challen, hoppas det går fortsatt bra för dig.För mig ser det mörkt ut. Har börjat blöda, så det är missfall på gång. Har varit på UL och läkaren såg ingen aktivitet. Känns så ledsamt. Och hemskt att behöva vänta på att allt ska komma ut. Lycka till alla ni som kämpar.
    Nej, vad tråkigt Corneliana, förstår att du är ledsen. Hoppas att ni snart får ett  igen och att den lill* stannar kvar. Många styrkekramar!!
  • Tarre
    Stackars er Corneliana... jag hoppas ni kämpar vidare så det sätter sig snart igen!

*kramar*
  • guldplutt

corneliana - usch vad tråkigt, vet hur det känns...

själv vet jag inte när jag ska våga testa, blir osäker på när jag egentligen ska räkna med BIM, cykeln har ju varit lite annorlunda än vanligt iom pergotime, ägglossningssprutan och inseminationen. tror jag testar i helgen om det inte kommit ngn mens...

• Elsa1

Corneliana, fy tusan va tråkigt. Styrkekramar till dig!!

• Challen

Åh vad tråkigt Corneliana, jag känner så med dig! Varma kramar!

• corneliana

Tack för omtanken, ni är så rara.

Svar på tråden Vi som lyckats med insemination :-)