Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Nej, skojar ej. Jag är den bästa för em blinddejt!Det säger mitt personlighetstest!!! Dessutom hade du valt ett så bra plejs åt oss, jag är med!

• Millimina

bonusbarn eller bonusförälder är väl bara det som fastnat här och används flitigast. Men plastbarn, plastförälder har jag också hört. Min åttioåriga granne använde ordet bonusbarnbarn om ett ingift barn som kom "på köpet" och som hon var jätteglad över!

• Millimina

Tyckte ni testen stämde? Jag ska leta reda på mitt resultat också..

• Millimina

Din personlighetstyp:

Kreativa, handlingskraftiga och snabbtänkta. Duktiga på många saker. Tycker om att debattera och kan vara angelägna om att få sista ordet. Entusiastiska över nya idéer och projekt, men kan brista i förmåga att hantera vardagliga rutiner. Oftast frispåkiga, uppriktiga och bestämda. Uppskattar att umgås med andra och är själva stimulerande sällskap. Utomordentlig förmåga att förstå komplicerade koncept och finna logiska lösningar på problem.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Entreprenörer, jurister, psykologer, fotografer, konsulter, säljare, skådespelare, ingenjörer, forskare, uppfinnare, marknadsförare, programmerare, komiker, analytiker, kreditrådgivare, journalister, psykiatriker, PR-ansvariga, designers, skribenter, artister, musiker, politiker.

• Millimina

Jag tycker bonus är ganska fint. Som någon man fick extra, som belöning. som något bra! Men det blir konstigt med effellarnas: "Jag hatar min bonus, har alltid gjort, vad ont kan jag göra honom så jag slipper träffa honom mer. Han är tre år"

• Millimina

Greta! Du ser! Jag sa ju det. Stimulerande sällskap!

• Millimina

Undrar om någon som har samma beskrivning som en själv i det där testet skulle slå en som lik en själv? Finns det någon i tråden här som ni tror kan få samma resultat som er?

• Millimina

Oh, ogillar du objektiv analys?

Det tänkte jag på när jag läste ordet i testet. Liksom, vem gör inte det? Eller, hur ogillar man en objektiv analys? Ogillar man tanken på att någon säger att det är objektivt fast det är lika subjektivt som allt annat

• Millimina

Tant Greta skrev 2008-10-08 14:45:34 följande:

Ååh fan,en riktig 10poängare
    Jaa. eller hur!? Avis på alla de där meningarna!
Svar på tråden dårt asöires setuG