Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

jungfu skrev 2008-10-09 20:54:44 följande:
    det är engelska för att "leda" någon... typ
    hajjar lite trögt ibland..

Låt mig bli din lysmask närhelst du behöver en!
  • Millimina
    KarJac skrev 2008-10-09 20:57:02 följande:
    *viskar*Knarkförrådet är tomt...
    *sätter igång destillationsapparaturen* *fast tyst*
  • Millimina

Jag och Pelle hade behövt slåss så om ledarskapet. Men blir han snäll och lydig så kan han få vara med mig på den öde ön också.

• Millimina

*langar en haschkaka ner i kattmaten*

• Millimina

Hej DanBe, vi har inte träffats tror jag! Hur mår du? (om du nu fortfarande har någon känsel kvar?)

• Millimina

schyrre! Tror du hon bjussar när jag åker ner nästa gång?

Syrran är förresten i frankrike nu. Hon har träffat en fransman. Eller. Egentligen var det jag som charmade honom . Bjöd honom till vår stad och han gick på fest där min syster råkade befinna sig. Så snart är jag säkert svåger med en fransos. Är det lämpligt siamusen? En svåger man kunde varit tänd på själv? (ok.. jag var lite tänd redan då. han var så söt. 22 år och så fiiin mot Ernst!

Så. DanBe. Är det lämpligt att knarka när man är avgiftad? Förhöjer det känslan efter en rejäl detox? Tänker kanske också lägga in mig.

• Millimina
    Pynta skrev 2008-10-09 23:35:35 följande:
    Och sist men inte minst. Jag önskar alla på volvo som kommer att få gå, ett nytt jobb å det snaraste. Fy fan för att bli av med jobbet på det där viset.
    ja, men de har ju iaf fått ha ett jobb. Tycker inte det är mer än rätt att en del får bytas av lite!

*är lite blond och hajjar inte nationalekonomiska grunder, som att stor arbetsgivare varslar = sämre även för medicinsektorn*
  • Millimina

pynta, hjälp mig formulera trådstarten då! Jag suger på att provocera när jag inte ser det provokativa själv..

• Millimina

...är inte våra liv småttiga? *suck*

Svar på tråden dårt asöires setuG