• jamex

dårt asöires setuG

Garageänkan skrev 2008-10-31 17:01:23 följande:
    Är det OK av en lärare att säga: Nu skall vi åka och filma dom där jävla negrerna igen?
    öö....NEJ!!
  • jamex
    DCLXVI skrev 2008-10-31 17:52:47 följande:
    Nej, det lät inte alls mycket tycker jag! Men som sagt 62 är smartare att satsa på, de byter strl så himla fort när de är yttepytte och det funkar fint att vika ärmar och ben.
    men den var ju så sööööt!
  • jamex
    Garageänkan skrev 2008-10-31 18:06:38 följande:
    Jag håller på och hjälper KB med bergvärmen nu ska vi lina alla rör och sätta fast nån kletig pasta så de är täta. På måndag kommer det 30 liter sprit(tyvärr odrickbar) som ska in i rören... Ha en bra kväll vi ses senare
    sila genom brödlimpa o tubsocka?
  • jamex
    MissKaos skrev 2008-10-31 18:08:09 följande:
    *laddar för SHOPPING*..NÅGOT mer i strl 56 kanjag mao köpa.. Och lite mer i 62 *lycklig*
    *hämtar o åker till geKås med*
  • jamex

åh, sovpåse har jag ingen alls! *skriver upp*

• jamex
    siamusen skrev 2008-10-31 18:15:45 följande:
    Vi har massa sovpåsar vi aldrig anvânt
    hm.. kan köpa dem?
  • jamex
    MissKaos skrev 2008-10-31 18:13:43 följande:
    Nu tycker jag sambonkan masa sig hem från jobbet! JAg ahr lagt in texmexkyckling (ja, i folieform) i ugnen.. Ska koka ris snart. Borde fungera att göra sås på Yogurt (medelhavsinspirerad) gillar eg cremefraich bäst.. men det har vi ingen!
    här blir det veggoschnizel med klyftpotatis. Har remoulad hemma o som skåning kan man äta det till allt. Smålandsmaken får bearnaisesås.
  • jamex
    DanBe skrev 2008-10-31 18:22:05 följande:
    siamusen syr sina egna kläder. och sovpåsar.
    musen är duktig
  • jamex
    siamusen skrev 2008-10-31 18:22:51 följande:
    Tror det âr för 18 mander och uppat. Fatt av folk i present och inte anvânt fôr det varit för varmt.
    aha. hm. kanske lite tidigt då..
  • jamex
    MissKaos skrev 2008-10-31 18:27:10 följande:
    Nä, inte jag heller!! Det är ju ett alternativ till pyjamas. Måste man nästan testa..Jag är nöjd med dagens inköp iaf.. Min fina sjal i nån grå nyans, valde en som inte spyor och bröstmjöälk syns för väl på + att den inte skär sig till hälften av garderoben.. Ananrs kunde jag ju köpt en skitsnygg turkos men.. NÄ, tänk en grön tröjja till det..Vi måste ha grejjor vi mammor oxå -glöm inte det.. Det ska ju till amnningstoppar och BH:ar..
    OJOJOJ det hade jag glömt också.. hm. känns osm jag inte är riktigt redo.. måste skriva lista. har inga salvor eller sånt heller! shitpommfritt.
Svar på tråden dårt asöires setuG