• jamex

dårt asöires setuG

Pynta skrev 2008-11-30 16:58:24 följande:
    Jag har aldrig fattat varför vissa kallar småpojkars snopp för pille. Det gör jag nu. Så fort man lossar på Parvels blöja så är han där och just...pillar. Har jag rätt i att det är så det hänger ihop?
    haha, det är en rätt vanlig fråga till vissa pojkar på 4-5 årsavdelningen:
    Är du kissinödig?
    Nej
    Släpp snoppen då.

(innan jag blir påhoppad; detta säger jag helt utan någon skuld/skam, ungefär som man ber ett barn att inte pilla i näsan när vi äter..)

en del står JÄMT o drar i snoppen, helt omedvetet liksom...
  • jamex
    Eras skrev 2008-11-30 17:06:02 följande:
    Jag drar jämt i snasen. Jag e 35.
    är du kissig, vännen?
  • jamex
    Garageänkan skrev 2008-11-30 17:30:30 följande:
    SHIT! Just fick KB hämta sågen och såga loss LillM från en kattklösställning. Den är ganska stor och har ett runt litet hål som katterna skall klättra igenom. Tydligen tyckte M att han skulle klättra igenom där han också och så fastnade han och fick panik. Fick varken upp eller ner ungen och han var jätte panikslagen så Kb fick försöka såga sönder plattformen utan att såga på M. Allt gick bra som tur var och M är loss igen.
    udda söndagssyssla. Skönt att det gick bra.
  • jamex
    Ickan skrev 2008-11-30 18:59:39 följande:
    hej allihop!*bjuder på lussekatter*
    kommer med glögg o russin men utan allergimandel.
  • jamex
    MissKaos skrev 2008-11-30 19:07:13 följande:
    ÅH! JAg tål inte mandlar så det var ju bra. MEn jag gilalr inte glögg. Däremot kan jag bada russin i den om det är spritglögg. Så äter jag russinen. Så får jag i mig det viktigaste..
    mmm, spriten sitter i russsinen!!
  • jamex
    MissKaos skrev 2008-11-30 19:10:25 följande:
    AAAJJJJ det gör så ont  *gråter och väntar på tröst*Allvarligt talat, hur FN ska man kunna jobba imorgon????? Fan vi har inte en enda patient på hela veckan och ska hålla på med inflyttning. PÅ tisdag kommer flyttlassen. Jag kommer gå sönder. Av att titta på.
    STANNA HEMMA!
  • jamex

jag vet inte vad jag ska ge mannen i julklapp. Alla trådar jag läst köper kalsonger o kläder o wiskey. Inget funkar här. Skitsvårt ju.

• jamex

Fåret Shaun skrev 2008-11-30 22:57:09 följande:

Gummilakan, presentkort med sexuellatjänster (typ, bjuder på en hora i en timme osv) mer kräsen ger bort egna på avsugningar mm.Snygga underkläder till dig.En x-box
    hmm..ska kolla vad Clas Ohlsson har im...
  • jamex
    Millimina skrev 2008-12-01 00:15:37 följande:
    hm.. antar att en portrfilm skulle uppskattas då jag inte är så sexintresserad just nu.. Lite svårt att förklara för släkten när han öppnar dock. Kan iof bli en intressant diskussion!
  • jamex

Fröken Sophia skrev 2008-12-01 09:23:15 följande:

Har samma problem jag...Tror att det får bli ett par svarta jeans och kanske ett par blå också, men hur trist är inte det???Han verkar ha en massa kul idéer på födelsedagspresent/julklappar till mig. Men jag är inte så svår. Allt med diamanter tas emot tacksamt.Eller nä. Det blir nog en crosstrainer i julklapp, för en sån har jag pratat om länge.
    Precis, tjejjer är det lätt att handla till!
    Hihi, läste först croissant! tänkte: hm, ovanligt att få i julklapp.
Svar på tråden dårt asöires setuG