• jamex

dårt asöires setuG

Fröken Sophia skrev 2008-10-28 14:44:57 följande:

yes, det var precis det jag började med när jag började drick kaffe igen
    hu, betyder det att vi kommer att bli lattemammor??
  • jamex

Fröken Sophia skrev 2008-10-28 14:52:07 följande:

japp, men sen minns jag inte så värst mycket mer från den första tiden, allt kändes så märkligt och stort liksom. Och spännande eftersom vi jobbar på samma företag och han är så mycket äldre än jag och allt det där...
    ooooo, lite förbjudet på nätt sätt?
    jag ville mest få mig ett skjut först men vad fan.. fick en make istället...
  • jamex

Fröken Sophia skrev 2008-10-28 14:54:41 följande:

Precis, lite förbjudet och hemligt och väldigt pirrigt. Fast det var aldrig snack om att vi inte skulle träffas eller så. Tror inte att vi hade kunnat låta bli varandra oavsett...
    roligt! alltid kul o få veta hur folk träffar varandra, det är så olika.
  • jamex
    DCLXVI skrev 2008-10-30 09:26:27 följande:

världens bästa grupp!!!
    åh, är det joddla med siv?
  • jamex

skånsk folkmusik. underbart kultband. sjungs vid lägerbål, på fester, eller närhelst man är lite sugen...

• jamex

Har skickat ut inbjudnignarna till makens överraskningsfest, å inte fått så många svar.. de tycker det är för låmgt borta, (trol. för att de måste ha bil hem, så då kan man inte dricka så mycket) Det är 3.5 mil. Fy fan vad besviken jag är på mannens sk "kompisar" !!! Definitivt sista gången jag gör nått! Kommer de inte med bra förklaring ska de få på fan. Jättebesviken, nästan så jag vill böla o inte kan jag prata med mannen om det heller...

• jamex
    Chilimon skrev 2008-10-30 21:06:07 följande:
    vad är det för överraskningsfest?
    Han fyller 30 i början av nästa år, men vi har förhoppningsvis annat att göra då, så jag har fixat en fest till honom! Hyrt en aula där vi kan se film först (nått kul måste man ju göra,lite annorlunda start på en fest..) o sedan mat o dryck här hemma.
  • jamex
    Trogga skrev 2008-10-30 21:12:47 följande:
    dålig stil
    mmm, som fan.men är DE gör nått ska man ställa upp. de kan dra åt h-vete. Usch vad bitter jag är!
  • jamex
    Chilimon skrev 2008-10-30 21:16:41 följande:
    Vad söt du är mot honom
    tack.. men det hjäper ju inte. kommer ingen blir det ingen fest... ganska lessen. har lagt ner massor av arbete på den...
  • jamex
    Garageänkan skrev 2008-10-30 21:20:02 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-30 21:19:27 följande:
    Han frös ihjäl.
    va? allvar? oj!
Svar på tråden dårt asöires setuG