• jamex

dårt asöires setuG

Fröken Sophia skrev 2008-10-20 16:11:51 följande:

Jamex - finns det inte någon föreningslokal, typ fotbollsklubb eller dyl. som hyr ut lite billigare? 4500 kr låter hurlöst dyrt
    visst är det!! Nope, de som finns här hyr inte ut till "ungdomar". BARA denna lokalen som är i närheten o inte ute i bushen dit ingen hittar... Får vara hemma. tråkigare men vad fasen ska man göra?
  • jamex

Fröken Sophia skrev 2008-10-20 16:07:44 följande:

men jag hatar ju verkligen inte min bonus  verkar det så?Jag vill bara ha ett uns privatliv på natten. Kunna sova naken med min stora mage i vädret, pilla lite på Surfer, ligga bekvämt och sova...är det för mycket begärt???
    det är allas rätt att få pilla lite på natten!
  • jamex

fortsätter med mina festfrågor, för ni var så jäkla bra på det (fast ni är ju bra på allt! *fjäsk*)

kan man ha egen ölprovning? bor för långt borta för att hyra in nån liksom. hur gör man då??

• jamex
    MissKaos skrev 2008-10-20 16:56:47 följande:
    1:Köp en massa öl. 2:Gör någon form av "protokoll" där mankan sätta poäng i olika klasser på varje sort.3: Drick. Tänk dock på att ta LITE av varje sort.
    *taget*

tack för hjälpen, flix!
  • jamex

Fröken Sophia skrev 2008-10-20 16:41:33 följande:

Ungdomar *skrattar* Åhåjaja. En 30-årig ungdom. Känns bra att man är 28 fortfarande, och har ett bra tag kvar på ungdomen
    mm, man är ju 28 ett tag till! *känner mig ung*
  • jamex
    MissKaos skrev 2008-10-20 16:59:19 följande:
    Det är kul att se hur protokollen ändras under kvällens gång.. "Egen kommentar" rutan i slutet av kvällen brukar vara typ "vill ha mer, fan va gött, go fylla på denna" medans dom först testade sorteran får: "passar nog till kött" eller "lite besk"..  
    haha! har du testat det? låter kul! Fixa nått blädderblock eller liknande...måste ha lite happenings under kvällen, de är så tråkiga många av dem.. sitter bara i ett hörn o muttrar. kul att ha dem på fest...
  • jamex
    MissKaos skrev 2008-10-20 16:56:47 följande:
    1:Köp en massa öl. 2:Gör någon form av "protokoll" där mankan sätta poäng i olika klasser på varje sort.3: Drick. Tänk dock på att ta LITE av varje sort.
    alternativ: gästerna som vill vara med tar med sig två flaskor av sitt favoritöl...
  • jamex

skulle nån acceptera att sitta på vanliga stolar o se en film på en fest eller är det en kass ide? Försökte hyra ett ställe med sköna stolar o bioduk men det gick inte.. får se den hemma isf.. funkar den idén?

• jamex
    MissKaos skrev 2008-10-20 18:07:15 följande:
    Lite fler går det nog åt.. Säg 5 st/man. Annars blir det en nykter fest.
    .. å det är inget kul! Skitsur nu för att jag inte kan hyra en lokal. trist att vara hemma o ha fest.. tror ni man kan se film på stolar eller får man träsmak? ingen som vill se då? makens kompisar är så tråkiga och gnäller hellre på det som inte är bra, än uppskattar de ansträngningar man gjort... vill ha en bra fest för mannens skull.. vad kan man annars hitta på? mamma tycker vi ska vänta med festen men då blir det inget, cet vet jag..
  • jamex
    KarJac skrev 2008-10-20 18:14:04 följande:
    Är jag bjuden? DU vet, är jag bjuden får du gratis underhållning och jag loovar att makens vänner kommer att uppskatta det.Och lokal... vem behöver det när PP kommer, vi kan klämma in oss så många vi kan i en klädkammare och råhångla lite.
    klart nu är bjudna.. trodde inte ens ni behövde fråga...
Svar på tråden dårt asöires setuG