• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Perry the Platypus

*är väldigt kissnödig*

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Fröken Sophia
    Pynta skrev 2008-12-10 13:05:52 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-12-10 13:01:58 följande: Men inte då. Betalar man för pandor, ska man väl för faan få pandor.
    *fnissar*

Tack. Någon som förstår!!!
  • KarJac

Jag tycker att pandor är rätt så äckliga...

Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Perry the Platypus

*har dessutom lite ont i underlivet, ett intressant premenstruellt fenommen som dök upp efter förlossningen*

• Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-12-10 13:05:19 följande:
    Låter miljövänligt.
    Hur miljövänligt det nu är att åka jorden runt och ta bilder på fula äckliga fåglar och sen trycka dem i pappersformat och skicka ut med Posten till alla som råkar betala lite pengar till WWF Fundersam
  • KarJac
    Perry the Platypus skrev 2008-12-10 13:08:28 följande:
    *har dessutom lite ont i underlivet, ett intressant premenstruellt fenommen som dök upp efter förlossningen*
    Oj!
    Kan du inte kalla det "jag har haft så mycket sex med min sambo så nu har jag ont" istället? Kanske Ego blir glad och känner sig välutrustad och så.
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Tant Greta
    Fröken Sophia skrev 2008-12-10 13:07:25 följande:
    Nääeee, njaa...jo kanske. Eller något med pandor till pandafaddrar, något med tigrar till tigerfaddrarna och något med isbjörnar till isbjörnsfaddrarna. Man har ju valt ett djur man gillar liksom.Och hade det varit en kalender med söta små "bebisdjur" så hade det kunnat vara vilka djur som helst. Men inte fåglar. Fula äckliga fåglar
    Otacksam du ärSkrikandesÄven Fåglar vill bli älskade.
  • Fröken Sophia
    KarJac skrev 2008-12-10 13:07:57 följande:
    Jag tycker att pandor är rätt så äckliga...
    Jamen tyck det då.
  • Fröken Sophia
    siamusen skrev 2008-12-10 13:05:58 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-12-10 13:03:48 följande: Pandafåglar kanske ÄR fula och äckliga?
    *fnyser åt*
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-12-10 13:09:13 följande:
    Hur miljövänligt det nu är att åka jorden runt och ta bilder på fula äckliga fåglar och sen trycka dem i pappersformat och skicka ut med Posten till alla som råkar betala lite pengar till WWF
    Ojojoj tå taggig man kan vala idag då!!!

*killar under hakan*
Svar på tråden dårt asöires setuG