Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

Womanizer skrev 2008-10-20 11:26:18 följande:
    Fy, det är jobbigt med sjuka barn. Min lilla tar livet av mig och klockan är bara.....halv 12!!!!
    du kommer att vara typ stendöd vid 16-tiden juh....
  • Fröken Sophia
    Suri skrev 2008-10-20 11:28:36 följande:
    Nä, 12 år tycker jag också är för gammalt. Han kommer ju snart in i puberteten. Tror att det skulle räcka för surfer att bara ta ett snack med honom och förklara läget. Han är ju stor. Ge honom medel att lösa prooblemet själv, ha en egen strategi. Typ, "gå upp och drick ett glas mjölk" eller nåt.
    Jupp, han har börjat få lite finnar i pannan

Igår kväll var det nära *visar med fingarna* att jag sa till honom att "ta en bok och lägg dig och läs en stund, så ska du se att du somnar snart", men Surfer han före med "men kom in och lägg dig här då, det är ok".
  • Fröken Sophia
    Pynta skrev 2008-10-20 13:38:18 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-10-20 11:26:43 följande: Mitt tips är att du ( utan att vara det minsta demonstrativ ) skulle meddelar att i fortsättningen sover SurferJr tillsammans med Surfer, och du sover i Jrs säng. På frågan varför, svarar du:Jr vill sova med dig. du vill sova med Jr...men det vill inte jag.Alltså är den enda lösningen, som jag ser det, att jag och min mage sover i Jrs säng. På så vis är problemet löst.Jag skulle gissa att- om Surfer är hyggligt redig- efter ett par nätter med Jr som sängsällskap kommer Surfer att inse det tokiga i situationen.
    Och 12 poäng går till.....

Tack! Jättebra förslag!
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-10-20 12:11:36 följande:
    Skriv en tråd om hur mycket du hatar din bonus - då lär du få råd!
    men jag hatar ju verkligen inte min bonus Fundersam verkar det så?

Jag vill bara ha ett uns privatliv på natten. Kunna sova naken med min stora mage i vädret, pilla lite på Surfer, ligga bekvämt och sova...är det för mycket begärt???
  • Fröken Sophia

Jamex - finns det inte någon föreningslokal, typ fotbollsklubb eller dyl. som hyr ut lite billigare? 4500 kr låter hurlöst dyrt

• Fröken Sophia

Jamex - Om X var en seriefigur/superhjälte vem skulle han vara då?

• Fröken Sophia
    jamex skrev 2008-10-20 16:30:05 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-10-20 16:07:44 följande: det är allas rätt att få pilla lite på natten!
    Mmmm en mänsklig rättighet skulle jag vilja kalla det faktiskt Särskilt när man är gravid och trött på kvällarna. Då är det ju natten och morgonen som står till buds för lite pillande...
  • Fröken Sophia
    Pynta skrev 2008-10-20 16:23:27 följande:
    Åh. hej Sophia, Såg nu att du både har läst och svarat. Som sagt. Det är du som vinner på arrangemanget.

Yes det är det. Men jag vill ju inte att Jr. och Surfer ska känna sig som förlorare heller Fundersam

Fast Jr.'s säng passar nog min ökande vikt lite bättre också, den är lite fastare än min säng.

• Fröken Sophia
    jamex skrev 2008-10-20 16:22:17 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-10-20 16:11:51 följande: visst är det!! Nope, de som finns här hyr inte ut till "ungdomar". BARA denna lokalen som är i närheten o inte ute i bushen dit ingen hittar... Får vara hemma. tråkigare men vad fasen ska man göra?
    Ungdomar *skrattar* Åhåjaja. En 30-årig ungdom. Känns bra att man är 28 fortfarande, och har ett bra tag kvar på ungdomen
Svar på tråden dårt asöires setuG