• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-12 17:58:18 följande:
    Pervo.... du är tjej och kan bara klitta!!
    KLitta då då.

NU när Sophia har fått sin bebis, kan in teni lägga er på min mage och TRYCKA ut min då? Tröttnade akut på att vara gravid idag. MAgen hänger på låren typ. Och magkatarr. U know.PLIIIS! Tryck ut han ok?
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos

Nu lagar karln mat till mig. Tacos.
    Jag vill nog int eha tacos idag.
    JAg vill ha något annat. MEn vad?

*pratar med mig själv*

• MissKaos
    Perry the Platypus skrev 2008-12-12 17:12:46 följande:
    Han hade haft att göra en stund om de hade rymt iaf.
    Vad händer om man bryter av dom på mitten? Blir dom fler då?
    MIn kusin hade sånna när vi var små, minns att dom rymde och blev fler iaf. Sen dog dom väll men det var pinnar i gardinerna bla. Kul för GAsse att klättra efter dom.
  • Pynta

MissKaos skrev 2008-12-12 17:59:58 följande:

KLitta då då. NU när Sophia har fått sin bebis, kan in teni lägga er på min mage och TRYCKA ut min då? Tröttnade akut på att vara gravid idag. MAgen hänger på låren typ. Och magkatarr. U know.PLIIIS! Tryck ut han ok?
    Tänker inte vara med på att trycka ut någon bebis. Men jag hjälper gärna till med att hålla upp magen.: -)
  • Pynta

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-12 16:28:13 följande:

Han har en stor grabb sedan innan.
    Aha! Så han har två barn, en kille och en tjej. Och du har tre barn, en flicka och två pojkar, stämmer det?

Få se, en två tre... fem barn totalt sett och nu ett sjätte?
    Det måste vara livat hemma hos er när alla är samlade
  • MissKaos
    Pynta skrev 2008-12-12 18:12:37 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-12 17:59:58 följande: Tänker inte vara med på att trycka ut någon bebis. Men jag hjälper gärna till med att hålla upp magen.: -)
    BAH! Snälla?

Lyft! PLIIS!! Det var fanimig jobbigt att sitta på en föreläsning hela dagen. Nåja, 4 dagar kvar att jobba. Alla säger ju att det är skönt när magen har sjunkit men det tycke rinte jag alls! Nu slår man ju benen i magen  när man sätter sig. Tur jag körde sista passet i tisdags.
    MissKaos skrev 2008-12-12 18:09:51 följande:
    Nu lagar karln mat till mig. Tacos. Jag vill nog int eha tacos idag.JAg vill ha något annat. MEn vad? *pratar med mig själv*
    Smågodis *nickar* Segisar. Det är DET jag vill ha. OCh snickersglass.
  • Pynta

MissKaos skrev 2008-12-12 18:18:18 följande:

Smågodis *nickar* Segisar. Det är DET jag vill ha. OCh snickersglass.
    Fint! Just kombon socker, färgämnen och konsistengivare lär vara FANTASTISKT bra för magkatarrer. Kokt fisk och annan len föda är bara nys. * nickar*
Svar på tråden dårt asöires setuG