• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-12 19:09:21 följande:
    De stora är ganska självgående ju
    Men LJUDET!
    siamusen skrev 2008-12-12 19:09:47 följande:
    Kaos- ska din son heta Tiptop eller Snickers i andranamn?
    TipTop.
    Snickers är bara en tillfällig flört.
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    KarJac skrev 2008-12-12 19:11:06 följande:
    TipTop hade varit coolt. Eller Dumbledore.
    Vi hade ne hyrläkare förre veckan somsåg ut EXAKT som Hadrig. Humor. HAn kom knappt in genom dörren på mottagningen.
  • MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-12 19:14:21 följande:
    Dumledore!
    Ska din heta det?
  • MissKaos

Napoleon TipTop Dumbledore  ifs inget dåligt namn.

• Pynta

Jag är ett dumhuvud. Fel. Ett impulsivt dumhuvud.

Jag har haft kontakt med en man, en kontakt som nu är off. Jag är inte sur på honom men han är nog lite...hm...trött?..på mig.

Nå. Nu satt jag och läste en tidning på nätet och fick syn på något som jag vet intresserar honom. OCH som det impulsiva dumhuvud jag är länkar jag artikel till honom. OCH nu sitter jag här med gruvlig ångest och ångrar mig djupt. VARFÖR kan man inte ångra och radera skickade meddelanden??!!

Jag är en idiot. Vid min ålder borde jag veta bättre, ha lärt av tidigare misstag, men inte. Glad i hågen och tjoflöjt gör jag om samma sak igen. Jag är pinsam. En pinsam idiot. * ångest*

• KarJac
    siamusen skrev 2008-12-12 19:12:39 följande:
    KarJac skrev 2008-12-12 19:11:06 följande: Ja Har just kommit hem franb tandlâkaren förresten. Gick över förväntan. Vi var bara tre som fick hålla fast honom.Och tanden är förmodligen död, kommer blir brun men borde sitta kvar. Inte avbruten i varjefall.
    Oj! Men gud, bara tre personer och inget knark? I am impressed! Inte kul med död tand dock.
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-12 19:14:21 följande:
    Dumledore!
    Elias skulle hju hetat Dumbledore i andranamn, men det blev Lillebror istället. Alexander ändrade sig...
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • siamusen

MissKaos skrev 2008-12-12 19:16:15 följande:

Napoleon TipTop Dumbledore  ifs inget dåligt namn.
    Kan du inte lova att han far heta Napoleon i andra namn? Jag tycker det âr fint pa riktigt.
  • KarJac
    Pynta skrev 2008-12-12 19:16:47 följande:
    Jag är ett dumhuvud. Fel. Ett impulsivt dumhuvud.Jag har haft kontakt med en man, en kontakt som nu är off. Jag är inte sur på honom men han är nog lite...hm...trött?..på mig.Nå. Nu satt jag och läste en tidning på nätet och fick syn på något som jag vet intresserar honom. OCH som det impulsiva dumhuvud jag är länkar jag artikel till honom. OCH nu sitter jag här med gruvlig ångest och ångrar mig djupt. VARFÖR kan man inte ångra och radera skickade meddelanden??!!Jag är en idiot. Vid min ålder borde jag veta bättre, ha lärt av tidigare misstag, men inte. Glad i hågen och tjoflöjt gör jag om samma sak igen. Jag är pinsam. En pinsam idiot. * ångest*
    Äh. Alla är vi pinsamma idioter ibland. Det hör till livet. Det var ju väldigt snäll gjort!
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-12-12 19:17:49 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-12 19:16:15 följande: Kan du inte lova att han far heta Napoleon i andra namn? Jag tycker det âr fint pa riktigt.
    JAg tror det bilir Krister efter Pappa och Morfar i andra namn.
Svar på tråden dårt asöires setuG