• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • KarJac

Grosshilda Akvarium Belgien är ju annars ett lite udda namn!

Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Pynta

Pynta skrev 2008-12-12 19:25:10 följande:

MissKaos skrev 2008-12-12 19:18:30 följande:
    Morfar i andra namn? Det var udda.
    Stavas det Morphar då ? * Skrattar*
  • Millimina
    Pynta skrev 2008-12-12 19:16:47 följande:
    Jag är ett dumhuvud. Fel. Ett impulsivt dumhuvud. Jag har haft kontakt med en man, en kontakt som nu är off. Jag är inte sur på honom men han är nog lite...hm...trött?..på mig. Nå. Nu satt jag och läste en tidning på nätet och fick syn på något som jag vet intresserar honom. OCH som det impulsiva dumhuvud jag är länkar jag artikel till honom. OCH nu sitter jag här med gruvlig ångest och ångrar mig djupt. VARFÖR kan man inte ångra och radera skickade meddelanden??!! Jag är en idiot. Vid min ålder borde jag veta bättre, ha lärt av tidigare misstag, men inte. Glad i hågen och tjoflöjt gör jag om samma sak igen. Jag är pinsam. En pinsam idiot. * ångest*
    Äh, skjut honom i huvudet innan han får länken. Lätt fixat!
    (vad är det för fel på honom då btw??)
    Påskharen raskar över snöslask
  • Pynta

Tack, KJ och Mus, för vänliga ord. Tyvärr är nog läget så pass illa att om han ens svarar kan svaret bli något i stil med det här:

Tack för länken. Intressant. Men jag undanber mig all vidare kontakt. // NN

Nåväl. Värre än pinsamt kan det ju just inte bli. Möjligen väldigt pinsamt.

• KarJac
    Pynta skrev 2008-12-12 19:34:18 följande:
    Tack, KJ och Mus, för vänliga ord. Tyvärr är nog läget så pass illa att om han ens svarar kan svaret bli något i stil med det här:Tack för länken. Intressant. Men jag undanber mig all vidare kontakt. // NNNåväl. Värre än pinsamt kan det ju just inte bli. Möjligen väldigt pinsamt.
    Jag tycker att det är han som är pinsam.
    Okej om du stalkar honom och sover utanför hans fönster...
  • siamusen

Tack, KJ och Mus, för vänliga ord. Tyvärr är nog läget så pass illa att om han ens svarar kan svaret bli något i stil med det här:Tack för länken. Intressant. Men jag undanber mig all vidare kontakt. // NNNåväl. Värre än pinsamt kan det ju just inte bli. Möjligen väldigt pinsamt.
    Varför tror du det?

Killar brukar oftast:

1. Inte tänka alls
    2. Inte ens reflektera över att man ringt 77 ganger och han noll
    3. Fatta noll
  • MissKaos
    Pynta skrev 2008-12-12 19:28:54 följande:
    Pynta skrev 2008-12-12 19:25:10 följande: Stavas det Morphar då ? * Skrattar*
    Ja, var inte det självklart?
    Drick dig full. Det hjälper en stund..
    KarJac skrev 2008-12-12 19:26:35 följande:
    Grosshilda Akvarium Belgien är ju annars ett lite udda namn!
    Ja, udda -men inte fint.

Rosa tycker jag.
    siamusen skrev 2008-12-12 19:23:52 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-12 19:18:30 följande: Och Napoleon i tredje Sopplisas ska heta Siri (Lucinda Beata) eller Hamster Hermione Halleluja.Hon har inte bestâmt sig ännu.
    Hamster är fint.
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    KarJac skrev 2008-12-12 19:35:33 följande:
    Jag tycker att det är han som är pinsam. Okej om du stalkar honom och sover utanför hans fönster...
    Eller skickar parfymerade brev. DET är pinsamt.
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • KarJac
    MissKaos skrev 2008-12-12 19:38:39 följande:
    Eller skickar parfymerade brev. DET är pinsamt.
    Eller skär av sig håret och skickar det.
  • Millimina
    Millimina skrev 2008-12-12 19:29:20 följande:
    Tack, KJ och Mus, för vänliga ord. Tyvärr är nog läget så pass illa att om han ens svarar kan svaret bli något i stil med det här: Tack för länken. Intressant. Men jag undanber mig all vidare kontakt. // NN Nåväl. Värre än pinsamt kan det ju just inte bli. Möjligen väldigt pinsamt.
    Jag kan tydligen inte citera mig själv... Men varför var inte det vänliga ord?? Det är honom felet ligger hos uppenbarligen! Och jag kan skjuta honom om du vill!
    Påskharen raskar över snöslask
Svar på tråden dårt asöires setuG