• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • siamusen

Annars kan det eventuellt vara lite pinsamt om man gör en staty av karl av sitt egna bajs. I naturlig storlek.

• KarJac
    siamusen skrev 2008-12-12 19:44:42 följande:
    Annars kan det eventuellt vara lite pinsamt om man gör en staty av karl av sitt egna bajs. I naturlig storlek.
    Det är så härligt att du delar med dig av ditt (sjuka) liv.
    Proppen i bajs liksom...
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • siamusen

KarJac skrev 2008-12-12 19:45:56 följande:

Det är så härligt att du delar med dig av ditt (sjuka) liv.Proppen i bajs liksom...
    Jag har fler bra ideer:

*Man kan göra markiser av sina gamla tatueringar. Alla med hans namn pa sjâlvklart.

*Stoppa upp hans mormor och göra en life-size Pez maskin av henne.

*plastikoperera sig till hans kopia
  • Pynta

Tack, tjejer för ert stöd i denna nödens stund. Ni får mig att skratta gott.
    Men min ångest är just så stor att jag har funderat på att hämta Whisky som står och samlar damm i skåpet. Men era exempel på pinsamheter får mig att skratta gott och befriande. Jag nöjer mig fint med det.

Och en tröst i det hela är att jag skrev bara namnet på tidningen länken var hämtad ur och sedan själva länken. Så jag addade inte några vidare skrivna pinsamheter iallafall. Alltid en tröst.

• Millimina

...jag måste fylla i nu. Kan inte hålla mig. 

Det kan vara NÅGOT pinsamt att stå parkerad i telefonhytten nedanför hans lägenhet (han saknar telefon, så den är mest till för regnskydd) i fyra timmar för att direkt se när ljuset slås igång på morgonen så man kan springa förbi kaffebutiken och låtsas komma förbi med morgonkaffet just i rättan tid...Generad
    Påskharen raskar över snöslask
  • siamusen

Pynta skrev 2008-12-12 19:49:55 följande:

Tack, tjejer för ert stöd i denna nödens stund. Ni får mig att skratta gott. Men min ångest är just så stor att jag har funderat på att hämta Whisky som står och samlar damm i skåpet. Men era exempel på pinsamheter får mig att skratta gott och befriande. Jag nöjer mig fint med det. Och en tröst i det hela är att jag skrev bara namnet på tidningen länken var hämtad ur och sedan själva länken. Så jag addade inte några vidare skrivna pinsamheter iallafall. Alltid en tröst.
    Tycker ärligt talat inte det later pinsamt alls. Det är nog lugnt. KOmmer säkert inte ens reflektera över det.
  • KarJac
    Millimina skrev 2008-12-12 19:51:06 följande:
    ...jag måste fylla i nu. Kan inte hålla mig.  Det kan vara NÅGOT pinsamt att stå parkerad i telefonhytten nedanför hans lägenhet (han saknar telefon, så den är mest till för regnskydd) i fyra timmar för att direkt se när ljuset slås igång på morgonen så man kan springa förbi kaffebutiken och låtsas komma förbi med morgonkaffet just i rättan tid...
    Det tycker jag är normalt. Så raggar jag alltid. Dyker upp lite överallt hela tiden. Sedan våldtar jag dem.
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • MissKaos
    Millimina skrev 2008-12-12 19:51:06 följande:
    ...jag måste fylla i nu. Kan inte hålla mig.  Det kan vara NÅGOT pinsamt att stå parkerad i telefonhytten nedanför hans lägenhet (han saknar telefon, så den är mest till för regnskydd) i fyra timmar för att direkt se när ljuset slås igång på morgonen så man kan springa förbi kaffebutiken och låtsas komma förbi med morgonkaffet just i rättan tid...
    Endast pinsamt om man är naken. Alt i hår-bikinin. Eller har med bajsstatyn.
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    KarJac skrev 2008-12-12 19:52:54 följande:
    Det tycker jag är normalt. Så raggar jag alltid. Dyker upp lite överallt hela tiden. Sedan våldtar jag dem.
    NAJS!
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • Pynta

siamusen skrev 2008-12-12 19:52:10 följande:

Pynta skrev 2008-12-12 19:49:55 följande:
    Tycker ärligt talat inte det later pinsamt alls. Det är nog lugnt. KOmmer säkert inte ens reflektera över det.
    Låtom oss hoppas.

Nu måste jag fixa lite mat. Klyftpotatis med vitlök.
Svar på tråden dårt asöires setuG