• Suri

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-11-04 23:30:25 följande:
    Du kan fa ta över Clovis. Han är pigg som en isglass
    ok, langa över bara.
  • Suri

*viskar*
    Godmorgon. Sune har äntligen somnat, så nu kanske jag får några minuters rast.

*gäspar*

• Suri

Om det luktar illa så är det nog jag. Jag har babykräk i håret och är för trött för att att ta en dusch. Dessutom VET jag att Sune vaknar bara jag börjar klä av mig. Ingen idé.

• Suri

Såg mig själv i spegeln nyss och kunde inte låta bli att skratta. Fast jag ville nästan gråta. Fy fan vad jag ser ut!!!

Har fortfarande så ont i snittmagen så jag kan bara ha mammabyxor, det är ju lagon kul nu efter en månad. Så stor är jag egentligen inte. Det betyder att jag har två byxor. Ett par mysbyxor som jag har hemma (alldeles för stora egentligen) och ett par svarta kortare modell (pirat), så man måste ha strumpbyxor under.
    Har ingen BH som passar, tuttarna är enorma. Orkar inte köpa ny BH nu. Går med amningslinnen (med kräkfläckar på) och tuttar ner till naveln. Håret har en gräslig utväxt och behöver fixas. När? Jag noppade några ögonbryn häromdagen, såg ut som en varulv. Har inte hittat rakhyveln så ben och armhålor är lurviga. Bikinilinje har jag inte haft på länge. Vad är det? Som en extra bonus så har min hemorojd kommit tillbaka, faaan vad det gör ont. Nu hjälper inte det receptfria längre och jag måste ringa husläkaren. HUR kul är det??? Detta plus att jag luktar svett och spya. Ni fattar. Tur att Sune älskar mig som jag är.

• Suri
    Fröken Sophia skrev 2008-11-10 10:38:36 följande:
    Suri *håller diskret andan samtidigt* Sune älskar dig dessto mer vännen!!! Kan inte Stringen ta honom en halvtimme i kväll så att du får duscha, raka benen/armhålorna och göra dig lite fräsch? Och sen tycker jag att ni tillsammans ska ge er ut på jakt efter ett par andra byxor och en BH, eller kanske en kjol som du kan ha tillsammans med strumpbyxor - det borde ju funka?!
    Jo, vi kan göra allt det där Jag har ju tom fått massa pengar av Stringen till nya kläder. Men det låter ju jättejobbigt...
    Nä, allvarligt. Jag ska rycka upp mig! Så här kan jag ju inte hålla på!
  • Suri

*funderar*
    Stringen ta med Sune på promenad... Hmm han föreslog det själv härom dagen. JAg var för inne i min amning för att nappa på det.

Nu vaknar Sune.

*rusar*

• Suri
    Ickan skrev 2008-11-10 13:22:53 följande:
    "Silence I kill you" har blivit en lek här hemma. Påsättaren sa "Silence I killAR you" till A när han var gnällig så nu börjar A skratta bara han hör "Silence" för det betyder att han snart blir killad.
  • Suri
    siamusen skrev 2008-11-10 13:22:29 följande:
    Bra tills jag fick syn pa Bellas fula röv Har statt och malat pa balkongen halva morgonen. Hur mar ni? Och hur mar alla andra utom Bella?
    Hänvisar till mitt inlägg 8178

Vad målar du?
Svar på tråden dårt asöires setuG