• Suri

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-12 09:41:27 följande:
    *gott en promenad* Visst är jag nyttig?
    Till kiosken?
  • Suri
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-12 09:46:25 följande:
    Nej, runt vårt bostadsområde, ner till kolonilotterna på fältet och så tillbaka hem. Det tar ca 40 minuter.
    Åhå, ja det var duktigt. Jag sitter fortfarande i morgonrock. Men jag har bäddat sängen och slängt in en tvätt i maskinen. Rätt så duktig!
    Funderar dessutom på att ta en dusch. Fast då måste jag göra det nu. Sune sover säkert inte så länge till.
  • Suri

AHHHHH Varför måste det regna???? Och varför är det så mörkt, grått och trist???

Nu kanske jag inte orkar gå ut idag heller ju!

• Suri
    Fröken Sophia skrev 2008-11-12 10:10:36 följande:
    Kan du inte ta en dusch "tillsammans" med Sune, typ sätt honom så att han ser dig medans du duschar??
    Sune är lite "kinkig". Han är en sådan bebis som inte direkt är nöjd på en filt eller i en babysitter. Men han är ju bara 1 månad också. Inte så road av att titta på saker än. Han vill mäst känna saker. Som mitt bröst i sin mun typ

Annars är han hur lätt som helst. Skriker aldrig. Tjock och nöjd.
  • Suri
    Fröken Sophia skrev 2008-11-12 10:15:00 följande:
    Kan du inte stå ut med att han gnäller i en 5 minuter då medans du duschar??
    kanske
  • Suri
    Fröken Sophia skrev 2008-11-12 10:22:07 följande:
    Testa!!! Det kanske går bra. Jag ska egentligen inte råda i den här frågan eftersom jag inte har barn själv, men jag minns hur det var när Sonic var liten valp och gnällde och gläfste så fort man gick på toa och stängde dörren...jättejobbigt och slutade alltid med att han fick följa med in på toa. Så sitter man där och kissar och kliar vovven under hakan samtidigt.
    Vänta du bara.
    1 min förtvivlad babygråt känns som evigheter....
  • Suri

Tack för ert stöd, men det är ingen fara. Jag är inte det minsta stressad. Jag njuter så av att vara med Sune, skitig som jag är. Det var 13 år sedan jag hade en bebis, så jag har verkligen längtat och dessutom vet jag hur rasande fort tiden går.

siamusen skrev 2008-11-12 11:15:54 följande:
    Det dâr har precis vânt hos Clovis. Den senaste veckan ligger han glatt i sitt babygym till och med. Sa hall ut!
    Det händer nya saker varje dag med de små.  Snart kryper de iväg...
  • Suri
    Millimina skrev 2008-11-12 11:40:24 följande:
    ... och Ernst har senaste månaden börjat leka för sig själv små korta stunder. Så håll ut! (sexton månader kvar bara! )
    Fast då är det Stringen som är hemma. Undrar om han vill ta över och vicka för mig här då? När han är pappaldig.

Kanske ska göra en profil till honom här på FL? Det skulle vara kul ju!
Svar på tråden dårt asöires setuG