• Suri

dårt asöires setuG

http://www.familjeliv.se/hem/suri/gallery/php7simka.jpg

Ni får inte sno honom nu bara.
  • Suri
    KarJac skrev 2008-11-14 22:42:33 följande:
    Alltid skönt när de gör det. Själv håller jag på att buffa cocken. Ska ramsa lite också så kommer han att somna som en stock. Annars så slår jag på honom tills han svimmar. Hans val. Hur är det med Sune? Har du några kort på guldklimpen?
    Du gör väl "solfjädern"?
  • Suri
    MissKaos skrev 2008-11-14 22:48:09 följande:
    *snor meddetsamma*
    Jag visste det!
  • Suri
    siamusen skrev 2008-11-14 22:48:33 följande:
    *snor* Kompis till Clovis. Riktig sötnos!
    Jag fick en utskällning av min dotter idag för att vi inte skickat paket till den där "snälla tanten i Paris"

Det är ingen ordning på mig...
  • Suri
    siamusen skrev 2008-11-14 22:52:10 följande:
    Jag borde verkligen ta mer kort pa Clovis. Inte tagit ett enda pa flera veckor.
    Idag tog jag nakenbilder på Sune, men de får man ju inte lägga ut här. Skulle ta några när han låg på mage, tog bakifrån på hans lilla lilla söta rumpa. Man ser den ju så sällan. Det är ju alltid en blöja där.

Tack för alla komplimanger. Jag tycker ju såklart att han är himla söt.
    Längtar efter att få se din unge!!
    MissKaos skrev 2008-11-14 22:51:05 följande:
    *blir salig* JAg kommer ju snart få en sån! WOW! Oj... HJÄLP! JAg kommer snart ha en egen sådan *blir lite skärrad*
  • Suri
    siamusen skrev 2008-11-14 22:55:52 följande:
    Japp..tog 565432267 pa rufs. Typ 4 pa gasse och ett halvt pa clovis. Hinner inte ens tänka pa kameran eller sa hittar jag den inte. Tänkte ta ett idag när han lag pa magen och stödde sig, ni vet det klassiska kortet där de ligger och tittar, men sen sket jag i det. *dalig mamma*
    Men du har ju varit så duktig och skickat fotot till släkt och vänner. Jag har inte ens bestämt vilket vi skall skicka. Mina fastrar är nog sura och har säkert ångrat att de skickat present...
    Skall göra i helgen!!!
  • Suri

Jag lyckades få en släng mjölkstockning i veckan. Fick en stenhård vänstertutte och 39 graders feber. Inte så kul. Särskilt eftersom Stringen aldrig är hemma. Låg med Sune på magen i dimman... Han var ovanligt snäll. Jag var säkert varm och go att sova på. Känner mig bättre idag i alla fall.

• Suri
    siamusen skrev 2008-11-14 23:09:47 följande:
    Oj, är inte det tidigt?
    JO, det är det. Sune låg som en pannkaka idag när jag testade. Han fattade ingenting. Låg med näsan i filten och kippade efter luft... Stackarn. Men när han ligger på min mage så får han upp huvudet bra.
  • Suri
    Trogga skrev 2008-11-14 23:07:28 följande:
    tur att inte Sune skällde ut dig
    Han bara kräks på mig
Svar på tråden dårt asöires setuG