• Suri

dårt asöires setuG

Sune har fått sin första riktiga rutin. Nu är det spikat 22:00 somnar han för natten.

Det skulle jag aldrig skrivit va?
    Nu kommer han säkert att vakna bara för det.

• Suri
    siamusen skrev 2008-11-14 23:17:06 följande:
    Ja, men han blev ju sa sur
    Sune blev inte heller glad.
  • Suri

Nä nu ska jag gå och sova. Ska på party hos Trogga imorgon, så jag vill ju vara utvilad.

Nattis!

• Suri
    siamusen skrev 2008-11-15 18:56:50 följande:
    Tant Greta skrev 2008-11-15 18:54:36 följande: ja, det är ju det som är grejen.Bebisar âr ju inte speciellt söta egentligen om man inte känner dem
    Förutom min som ÄR söt på riktigt!!

*konstaterar*
  • Suri
    siamusen skrev 2008-11-15 18:09:22 följande:
    Tant Greta skrev 2008-11-15 18:06:28 följande: äääh, rätt åt henne Här har ni dagens kort pa Clovis. Lyckades inte fa ett utan napp eller ëtt där han ser ut som sig sjâlv. Hade lika gârna kunnat ta kort pa en helt annan unge faktiskt...anyway....: www.familjeliv.se/hem/siamusen/gallery/phpqol...
    Å, vilken goding!
    Han har samma frisyr som Sune ju!? Coolt. Ny trend?
  • Suri
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-20 08:15:28 följande:
    Jag var ironisk... Snyggos dotter kom igår och hon är alltid på jättedåligt humör när hon kommer första dagarna. Hon ligger och skriker och gråter flera timmar på kvällen när hon ska lägga sig och så fortsätter det. Hon  kan ligga på golvet och skrika att hon vill dö och försvinna och att alla är dumma Det blir så klart jättedålig stämning och det är säkert vad hennes mamma vill, hon håller på och snakcar en massa skit om oss hemma hos sig, dottern får liksom inte tycka om oss av henne. Det är skitjobbigt.
    Å fy vad jobbigt.
    Vi har också en del dram här med Stringen och min dotter. Men inte så dramatiskt. hur gammal är hon?

Godmorgon förresten.
  • Suri
    Chilimon skrev 2008-11-20 09:06:51 följande:
    Jag är oxå bajjenödig men jag kniper
    ä, de är inget bra. Kläm ut!
Svar på tråden dårt asöires setuG