• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Fröken Sophia
    DCLXVI skrev 2008-10-14 09:15:35 följande:
    Nä nu måste jag läsa lite!
    och jag måste jobba lite!

Ses!
  • Perry the Platypus

Nähäpp, nu hägrar inknyckling av songris i ytterkläder och framletning av patientbricka. CU.

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Chilimon

Ensam kvar...

*passar på att streaka*

Ät gul snö - det KAN vara öl
  • Chilimon
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-14 09:32:20 följande:
    Meeeh det kommer ju inget UFO idag verkar det som
    *redan lagt in en bild på ett ufo*
    Ät gul snö - det KAN vara öl
  • LickMeUp

*tittar på klockan*

10.30 ska ja infinna mig på en intervju på LSS-enheten. tänkt att ja ska få nåt vik som personlig assistent. men då måste ja ju passa in i brukarens önskemål...

Fruntimmer är som madrasser mä hôl i
  • KarJac

Jaha, fick man åka hem och hämta barn på förksolan med påstådd ögoninflammation. Men ögat är fint och klart och kladdfritt. Blir en ledig mysdag helt enkelt..

Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • gutegirl

Annars är det bara att anpassa sig!

LickMeUp skrev 2008-10-14 10:05:42 följande:
    *tittar på klockan*10.30 ska ja infinna mig på en intervju på LSS-enheten. tänkt att ja ska få nåt vik som personlig assistent. men då måste ja ju passa in i brukarens önskemål...
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • DCLXVI
    KarJac skrev 2008-10-14 10:11:19 följande:
    Jaha, fick man åka hem och hämta barn på förksolan med påstådd ögoninflammation. Men ögat är fint och klart och kladdfritt. Blir en ledig mysdag helt enkelt..
    Hoppsan, där ser man.
  • gutegirl

Du fick nog med fel unge hem då.

KarJac skrev 2008-10-14 10:11:19 följande:
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
Svar på tråden dårt asöires setuG