• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • KarJac
    DCLXVI skrev 2008-10-14 11:35:15 följande:
    Kan vara av godo, helt klart! Dvärgar behöver årlig hälsokontroll, där även skäggmätning och -vägning ingår. Luvan kan behöva bytas ut (får endast göras av auktoriserad dvärgskötare) och stövlarna putsas upp. Man måste även testa dem för Galna dvärgsjukan,Dvärginfluensa och Dvärgatit C om man låter dem leka med andra dvärgar ibland. Har du ingen koll??? Vissa borde verkligen inte få ha dvärgar... *muttrar*
    Men hallå. Lugn din lilla pms-kossa. Jag vet inte ens om det är dvärgar lilla du. De kanske bara är vanliga barn, vad fan vet jag. Ska ändå adoptera bort dem när de börjar bli fula.
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • DCLXVI
    KarJac skrev 2008-10-14 12:00:47 följande:
    Men hallå. Lugn din lilla pms-kossa. Jag vet inte ens om det är dvärgar lilla du. De kanske bara är vanliga barn, vad fan vet jag. Ska ändå adoptera bort dem när de börjar bli fula.
    Så du VET inte ens vad det är du har?
  • KarJac
    DCLXVI skrev 2008-10-14 12:31:10 följande:
    Så du VET inte ens vad det är du har?
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Ickan

Är inte det ett brott mot djurskyddslagen? Om det nu skulle vara djur du har då. Om det är dvärgar eller barn så gäller ju inte den lagen för dem.

KarJac skrev 2008-10-14 12:45:03 följande:
  • Ickan

*väntar på effekten av att ge en femmånaders-bebis purjolök*

Bebisen i fråga sitter o grinar över att hans smörgåsrån åkte ner på golvet.

• Tant Greta

Alla lever???Tänkte bara checka.
    Här har inga utomjordingar kommit*sur*

• Pynta

Tant Greta skrev 2008-10-14 12:59:55 följande:

Alla lever???Tänkte bara checka.Här har inga utomjordingar kommit*sur*
    Jodå. det har dykt upp en utomjording. Denne/a utomjording är här på Fl som moderator. Det är den enda logiska förklaring till att ett inlägg jag skev i går har blivit raderat.
  • Tant Greta
    Pynta skrev 2008-10-14 13:10:01 följande:
    Tant Greta skrev 2008-10-14 12:59:55 följande: Jodå. det har dykt upp en utomjording. Denne/a utomjording är här på Fl som moderator. Det är den enda logiska förklaring till att ett inlägg jag skev i går har blivit raderat.
    Oops,så utomjordingar är på väg????*sätter på mig foliehatten igen så att de kan se mig*
  • Tant Greta

God morgon,iofs har jag varit uppe sen 12
    Känner redan nu att att det kommer att bli jobbigt att börja jobba igen.

Svar på tråden dårt asöires setuG