• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • KarJac
    DCLXVI skrev 2008-10-14 10:46:27 följande:
    Hoppsan, där ser man.
    Hoppsan ja!
    Så jag sitter här med aluminiumantenner och väntar på utomjordingarna och äter pepparkaka.
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • KarJac
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-14 10:47:27 följande:
    Du fick nog med fel unge hem då.
    Oj. Bara jag kunde komma ihåg namnet på den så hade jag ju kunnat kolla om den reagerade...
  • gutegirl

Istockholm skiner solen i alla fall, inga konstiga ljud än så länge.Det var fullmåne inatt, och det borde de ju gilla, Ufona? Bättre sikt.

KarJac skrev 2008-10-14 10:47:44 följande:
    Hoppsan ja!Så jag sitter här med aluminiumantenner och väntar på utomjordingarna och äter pepparkaka.
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • KarJac
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-14 10:48:49 följande:
    Istockholm skiner solen i alla fall, inga konstiga ljud än så länge.Det var fullmåne inatt, och det borde de ju gilla, Ufona? Bättre sikt.
    Solen skiner här med, jag har ylat hela natten... Trevligt. De kanske kommer ikväll?
  • DCLXVI

Soligt här med, och utomjordingarna har lämnat min balkong.

• gutegirl

Det är som med dvärgar, de ser alla likadana ut.

KarJac skrev 2008-10-14 10:48:28 följande:
    Oj. Bara jag kunde komma ihåg namnet på den så hade jag ju kunnat kolla om den reagerade...
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • KarJac
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-14 11:04:35 följande:
    Det är som med dvärgar, de ser alla likadana ut.
    Har jag dvärgar kanske? När vet man att de är det? Jag menar, jag går ju inte till bvc och så med dem.
  • KarJac
    DCLXVI skrev 2008-10-14 11:20:05 följande:
    Går du på DVC med dem då??
    Kanske borde?
  • DCLXVI
    KarJac skrev 2008-10-14 11:26:01 följande:
    Kanske borde?
    Kan vara av godo, helt klart! Dvärgar behöver årlig hälsokontroll, där även skäggmätning och -vägning ingår. Luvan kan behöva bytas ut (får endast göras av auktoriserad dvärgskötare) och stövlarna putsas upp.
    Man måste även testa dem för Galna dvärgsjukan,Dvärginfluensa och Dvärgatit C om man låter dem leka med andra dvärgar ibland.

Har du ingen koll??? Vissa borde verkligen inte få ha dvärgar... *muttrar*
Svar på tråden dårt asöires setuG