• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Roisin Dubh

Ångande Forum

Evigheten manar fram the sandslott of svulstigt forum.
    Och ja!
    Öknen surfar En banjo's renskinn.
    Dang!

Dikten ruvar på beslutsamt kaos.
    Ska Familjeliv ulka naket utedass?
    Roisin Dubh skälver i lila vattenfall.
    Framstjärten's skratt!
  • Roisin Dubh

Lagom Troll

Mysresten skälver i Evigheten's vattenfall.
    Forumet dansar till ivrigt ostron.
    Natten fiser på läckert kaos.
    Glöm det!

Öknen badar i Framstjärten's forum.
    Varning!
    Min älskade diskuterar med the Fåret Shaun of svulstigt utedass,
    Just som KarJac gråter med lila andetag.
  • Fåret Shaun

*funderar* hur RD kunde veta att jag nyss pratade med J om mina planer för utedasset, som efter denna sommar kommer vara lekstuga, eller gästdass

Jag har så kul med fåret Shaun.....
  • Ickan

hur lång tid tar det innan avnavlingen är sen då??? Med A väntade de iaf mer än 10 min för moderkakan kom ut efter 10 min o då hade de inte gjort nånting med den.

• Ickan

Jag drömde massa konstigheter om er inatt förresten. Fast nu har jag glömt det mesta utom att KB hade tappat bort/spelat bort lillM när han spelade poker på finlandsfärjan och vi var skitarga på honom allihop. Fast vi visste var lillM var och att allt var ok med honom men bara för att KB var så korkad så talade vi inte om det för honom. Tror att han var hög också förresten. Borde jag hänga mindre i den här tråden?

• Pelargonen
    Ickan skrev 2009-01-01 23:16:36 följande:
    hur lång tid tar det innan avnavlingen är sen då??? Med A väntade de iaf mer än 10 min för moderkakan kom ut efter 10 min o då hade de inte gjort nånting med den.
    3 minuter är rekommendationen. Ungefär.

Så de klippte inte navelsträngen förrän moderkakan kom ut?
  • Ickan

O så har jag fått en ny mobiltelefon av påsättaren idag. Han tröttnade på mitt velande ang telefonval o strulet med dålig täckning så jag fick en 3Gtelefon istället.

• Ickan

Nix, han låg på min mage tills efter moderkakan hade kommit ut och en stund till därpå har jag för mig. O att navelsträngen gick från honom o in i mig kände jag för den spände o drog bitvis en hel del i mitt sargade underliv.

Pelargonen skrev 2009-01-01 23:19:29 följande:
    Ickan skrev 2009-01-01 23:16:36 följande:
    3 minuter är rekommendationen. Ungefär. Så de klippte inte navelsträngen förrän moderkakan kom ut?
  • Pelargonen
    Ickan skrev 2009-01-01 23:22:41 följande:
    Nix, han låg på min mage tills efter moderkakan hade kommit ut och en stund till därpå har jag för mig. O att navelsträngen gick från honom o in i mig kände jag för den spände o drog bitvis en hel del i mitt sargade underliv.
    Underbart! Och inga peanger då heller? Smart BM du hade!
  • Pynta
    Pelargonen skrev 2009-01-01 22:16:03 följande:
    Jag hade sagt till tanterna att jag tycker man ska avskaffa kungahuset. Deras papiljottkrullade hår brukar bli rakt för det mesta när man säger så.
    Precis vad jag också skulle ha sagt.
Svar på tråden dårt asöires setuG