• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Roisin Dubh

Forumet's Kalas

Forumet förför the soprum of kallt kalas.
    Oh, no!
    Pynta jucka på svulstigt dårhus,
    Just som Drottningen fiser på helylle troll.

KarJac skälva i MissKaos' kattkräk.
    Dang!
    Framstjärten skina som mögligt överbett.
    Illaluktande andetag!
  • siamusen

Roisin Dubh skrev 2009-01-02 00:12:17 följande:

Forumet's KalasForumet förför the soprum of kallt kalas.Oh, no!Pynta jucka på svulstigt dårhus,Just som Drottningen fiser på helylle troll.KarJac skälva i MissKaos' kattkräk.Dang!Framstjärten skina som mögligt överbett.Illaluktande andetag!
    Hahahahha

Har du fastnat dâr? Lite beroendeframkallade faktiskt...
  • Roisin Dubh

Framstjärten's Överbett

Evigheten bada i hänfört dårhus.
    Elfel!
    Ångande andetag!
    Dikten manar fram läckert troll.

Svulstigt kaos!
    MissKaos kräka på mögligt soprum.
    Forumet's påhopp!
    Öknen diskuterar med stilfullt lyckorus.
  • Pynta

Millimina skrev 2009-01-02 00:03:08 följande:

siamusen skrev 2009-01-01 23:56:04 följande:
    Nej. Du får gilla kungafamiljen. Du får dock inte tycka att det är rätt och riktigt att sverige ska ha jämlikhet och samtidigt betala en familj att vara särskilt utvald att nias och daltas med. Som dessutom ska få gifta sig med vem de vill, som i sin tur ska få pengar och dalt. Men vill du vara kompis med dem och bjuda hem dem för att passa gasse så är det helt ok!
    Och det är heller inte riktigt att en i barnaskaran skall drillas till att i vått och torrt representera Sverige. Att ständigt vara under luppen , att alltid väga sina ord på guldvåg och att aldrig kunna veta vem som är ens riktiga vänner. Herregud. Man kan ju få anorexia för mindre.
  • Pelargonen
    Millimina skrev 2009-01-01 23:48:50 följande:
    har du många rigorösa säkerhetsbestämmelser i övrigt?Nja, många vet jag inte. Men en del.
  • Fåret Shaun

Om avnavling blev mina klippta rätt snabbt tror jag. Bea för att hon inte lät något när hon kom ut. Grymtade så de ville undersöka henne rätt snabbt. Med Aga bubblade han och andades konstigt så de ville undersöka honom också rätt snabbt

Jag har så kul med fåret Shaun.....
  • Roisin Dubh

Illaluktande Troll

KarJac fiser på ivrigt soprum.
    Nåd!
    Forumet lobotomera the överbett of Pynta's påhopp.
    O fasa!

Framstjärten jucka på Natten's troll,
    Så Drottningen jaga älgar i svulstigt äventyr.
    Siamusen skälva i the lyckorus of ångande humör.
    Åh, hur Kungafamiljen kräka på elakt kaos!
  • siamusen

Pynta skrev 2009-01-02 00:17:02 följande:

Millimina skrev 2009-01-02 00:03:08 följande:
    Och det är heller inte riktigt att en i barnaskaran skall drillas till att i vått och torrt representera Sverige. Att ständigt vara under luppen , att alltid väga sina ord på guldvåg och att aldrig kunna veta vem som är ens riktiga vänner. Herregud. Man kan ju få anorexia för mindre.
    Fick hon ju ocksa.
  • Pelargonen
    Ickan skrev 2009-01-01 23:54:59 följande:
    Med den tjejen hade jag inga problem, det handlar nog mer om personkemi om man vill ha nån "okunnig" med eller inte. Den här tjejen hade varit med ett tag för hon höll liksom i förlossningen med vanliga BM i ryggen. O hon var väldigt peppig o bra.
    Låter toppen! Jag får se över mitt förlossningsbrev igen kanske då. Undrar om man kan skriva: "Endast sympatiska, snälla och trevliga studenter får närvara"?

Svar på tråden dårt asöires setuG