• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • siamusen

Roisin Dubh skrev 2009-01-02 00:34:27 följande:

Siamusen's SpaderDikten bada i ivrigt troll.Läckert kattkräk!Kungafamiljen hänga i ångande överbett.Coolt!KarJac gråta med the te of mögligt eluttag.Åh, men Drottningen jaga älgar i förföriskt dårhus!Pynta's hånleende!Elfel!
    Hahahahahaha
  • Roisin Dubh

Ivrigt Underliv

Siamusen förför Dikten's troll.
    MissKaos manar fram Natten's lyckorus.
    Evigheten fiser på elakt kattkräk.
    Elfel!

Fåret Shaun skina som the dårhus of förföriskt andetag,
    Och Danstina hänga i the organ of hänfört underliv.
    Framstjärten's klöver!
    Hurra!!
  • Pelargonen

Roisin Dubh skrev 2009-01-02 00:36:00 följande:

Ivrigt UnderlivSiamusen förför Dikten's troll.MissKaos manar fram Natten's lyckorus.Evigheten fiser på elakt kattkräk.Elfel!Fåret Shaun skina som the dårhus of förföriskt andetag,Och Danstina hänga i the organ of hänfört underliv.Framstjärten's klöver!Hurra!!
  • Roisin Dubh

Jag behöver fler ord.

Evigheten's Lyckorus

Dikten förför svulstigt organ.
    Hurra!!
    Forumet hänga i the hånleende of Framstjärten's lyckorus.
    O fasa!

Millimina lobotomera Natten's klöver.
    Drottningen jucka på välförtjänt andetag.
    Danstina's te!
    Fåret Shaun skälva i the troll of läckert spader.
  • siamusen

Pynta skrev 2009-01-02 00:35:52 följande:

siamusen skrev 2009-01-02 00:30:20 följande:
    wwwc.aftonbladet.se/nyheter/9905/28/vict.html
    Ja,fast det dâr âr ju efter. Jag minns att jag bodde i 16e nâr mamma ringde. Och det var innan jag träffade exet tror jag. Sa våren 97 maste det ha varit.
  • Pynta

siamusen skrev 2009-01-02 00:43:32 följande:

Pynta skrev 2009-01-02 00:35:52 följande:
    Ja,fast det dâr âr ju efter. Jag minns att jag bodde i 16e nâr mamma ringde. Och det var innan jag träffade exet tror jag. Sa våren 97 maste det ha varit.
    Stämmer. Intevjun är gjord -99 och i texten står det att hon drabbades för ett och ett halvt år sedan, så ja. -97.

Ett sånt minne du har! Är det något jag absolut inte har koll på så är det tid och år.
  • Pelargonen

Pynta skrev 2009-01-02 00:55:36 följande:

Stämmer. Intevjun är gjord -99 och i texten står det att hon drabbades för ett och ett halvt år sedan, så ja. -97.Ett sånt minne du har! Är det något jag absolut inte har koll på så är det tid och år.
    Vet du hur gammal du är i alla fall?
  • siamusen

Pynta skrev 2009-01-02 00:55:36 följande:

Stämmer. Intevjun är gjord -99 och i texten står det att hon drabbades för ett och ett halvt år sedan, så ja. -97.Ett sånt minne du har! Är det något jag absolut inte har koll på så är det tid och år.
    Finns en anledning till att jag minns det

Nu för tiden har jag inget minne alls dock
  • Pynta
    Pelargonen skrev 2009-01-02 00:58:53 följande:
    Vet du hur gammal du är i alla fall?Oftast vet jag det. Men det händer att jag blir tvungen att tänka efter
Svar på tråden dårt asöires setuG