• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • siamusen
    Pelargonen skrev 2009-01-02 00:20:17 följande:
    Låter toppen! Jag får se över mitt förlossningsbrev igen kanske då. Undrar om man kan skriva: "Endast sympatiska, snälla och trevliga studenter får närvara"?Klart du kan skriva det
  • Pelargonen

Fåret Shaun skrev 2009-01-02 00:18:47 följande:

Om avnavling blev mina klippta rätt snabbt tror jag. Bea för att hon inte lät något när hon kom ut. Grymtade så de ville undersöka henne rätt snabbt. Med Aga bubblade han och andades konstigt så de ville undersöka honom också rätt snabbt
    Ja, så är det ju. Kan ju finns akuta anledningar till att man måste avnavla snabbt.
  • Roisin Dubh

MissKaos' Kattkräk

Millimina's överbett!
    Siamusen kräka på the andetag of ångande hånleende.
    Elakt kattkräk!
    Pynta lobotomera stilfullt soprum.

Dikten hänga i MissKaos' organ.
    Må ej Forumet jucka på illaluktande lyckorus?
    Kungafamiljen fiser på the eluttag of svulstigt äventyr.
    Yea, the eluttag of svulstigt äventyr!
  • Pynta

siamusen skrev 2009-01-02 00:20:06 följande:

Pynta skrev 2009-01-02 00:17:02 följande:
    Fick hon ju ocksa.
    Exakt.
  • siamusen

Pynta skrev 2009-01-02 00:24:25 följande:

siamusen skrev 2009-01-02 00:20:06 följande:
    Exakt.
    Fast det är ju länge sen nu
  • Pelargonen

Fåret Shaun skrev 2009-01-02 00:21:16 följande:

*viskar*Hur mycket har RD druckit?
    *viskar*

För lite.
  • Fåret Shaun
    Pelargonen skrev 2009-01-02 00:20:17 följande:
    Låter toppen! Jag får se över mitt förlossningsbrev igen kanske då. Undrar om man kan skriva: "Endast sympatiska, snälla och trevliga studenter får närvara"?
    Har haft "studenter" med bägge gångerna. Var toppen, vad jag förstod blev desatta på en patient och inte alla som bm gick runt till. Så de kom in rätt ofta till oss och fixade små saker. Var kvar inne när J gick på toa (ja idioten kissade under tiden jag hade värkar), någons hand var jag tvungen att krossa.
    Jag har så kul med fåret Shaun.....
  • Roisin Dubh

Svulstigt Påhopp

Dikten fiser på ångande soprum.
    O fasa!
    KarJac förför Siamusen's andetag,
    Emedan Kungafamiljen jucka på the äventyr of ivrigt lyckorus.

Forumet tända på elakt eluttag.
    Nåd!
    Fåret Shaun lobotomera mögligt troll,
    Och Evigheten skälva i the humör of ömt påhopp.
  • Pelargonen

Fåret Shaun skrev 2009-01-02 00:25:44 följande:

Har haft "studenter" med bägge gångerna. Var toppen, vad jag förstod blev desatta på en patient och inte alla som bm gick runt till. Så de kom in rätt ofta till oss och fixade små saker. Var kvar inne när J gick på toa (ja idioten kissade under tiden jag hade värkar), någons hand var jag tvungen att krossa.
    Jag har träffat studenter i andra sammanhang och varit föga imponerad. Samtidigt kan man ju bara be dem lämna rummet om det skulle kännas jobbigt efter ett tag. Personligen föder jag gärna ensam med maken så mycket det bara går (vill ju helst föda hemma med BM men det går tyvärr inte) så det blir på sjukhus men helst med så lite personal som möjligt.
Svar på tråden dårt asöires setuG