• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • KarJac
    siamusen skrev 2008-10-14 22:27:16 följande:
    Jag jobbade i affär nâr jag var 15 ett par manader efter jag slutade högstadiet ni förtid Nästa jobb var natterska pa Grand Hotel nâr jag var 17.Jobbat pa demensavdelning ocksa ungefâr samtidigt.Det efter det var översâttarskiten i Paris.Sen minns jag inte i vilken ordning eller vad exakt jag gjort
    Du kom du såg du segrade.

Så var det ju!
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • siamusen
    KarJac skrev 2008-10-14 22:28:20 följande:
    Du kom du såg du segrade.Så var det ju!
    maste ha varit det va?
  • LickMeUp
    KarJac skrev 2008-10-14 22:23:50 följande:
    Ja, fast har inte McD rätt så bra möjligheter till internutbildning?Jag började på ålderdomshem som 17-åring. Tjoho! Började min karriär genom att hålla koll på senil gammal gubbe som hade som vana att slänga fram den sure och kissa. Efter gick jag med en mopp i högsta högg och försökte styra hans fjase. Kul.
    ja man har goda chanser att komma upp sig om man bara vill. ju högre befattning man har ju mindre behöver man göra
    de har ju bonussystem med, så arbetar man bra så stiger lönen... så som det ska va tycker ja.

gillar inte såna som får lika mycket i lön, men knappt gör hälften av vad en annan gör.
    Fruntimmer är som madrasser mä hôl i
  • KarJac
    siamusen skrev 2008-10-14 22:29:09 följande:
    maste ha varit det va?
    Klart det var!

Och i mitt fall var det bara det första.
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • LickMeUp
    KarJac skrev 2008-10-14 22:22:10 följande:
    Cocken lade förresten märke till att jag slingat håret idag.
    gjorde puckot med sist.. men det kanske beror på att det va han som gjorde det..HAHA
  • LickMeUp
    siamusen skrev 2008-10-14 22:27:16 följande:
    Jag jobbade i affär nâr jag var 15 ett par manader efter jag slutade högstadiet ni förtid Nästa jobb var natterska pa Grand Hotel nâr jag var 17.Jobbat pa demensavdelning ocksa ungefâr samtidigt.Det efter det var översâttarskiten i Paris.Sen minns jag inte i vilken ordning eller vad exakt jag gjort
    överättarskiten.. hmmm
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-10-14 22:40:02 följande:
    Enda flaskorna vi anvânder Clovis vägrar alla andra.
  • LickMeUp
    siamusen skrev 2008-10-14 22:40:02 följande:
    Enda flaskorna vi anvânder Clovis vägrar alla andra.
    va samma med båda gossarna.. hade inga problem med de heller
Svar på tråden dårt asöires setuG