• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Fåret Shaun
    Fröken Sophia skrev 2008-10-15 08:27:21 följande:
    Hur länge sedan började ni försöka? Jag menar bara för att du blivit gravid snabbt tidigare innebär inte det att det är samma sak nu. Den här gången tog det ca 9 månader innan det tog sig och jag lovar, vi hade sex väldigt regelbundet och väldigt ofta under den tiden Nu när jag tänker tillbaka är nog mitt hetaste tips att få orgasm samtidigt. Det är det enda jag kan se att vi gjorde annorlunda den månaden det tog sig från alla andra försök
    Har försökt till och från hela sommaren.

Problemet är att jag testade mini-piller, endast två månader. Men det kan ha ställt till lite skada. Men innan vi fick Bea hade vi försökt ett tag men då hade jag itne ägglossning utan cystor.
    Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • Suri

Ååååååhhh godmorgon brudar *gäspar stoooort*

Jag är så trött!! Ska snart gå och vila, men då kommer såklart Sune att vakna och då måse jag amma (tar minst en timme, minst. Men jag gnäller INTE).
    Har suttit och sorterat bilder. Stringen fotar frenetiskt och nu ska jag försöka välja ut ca 5-10% som får gå till framkallning. Inte lätt.

Trogga, det tog nästan ett år innan Sune fastnade. Vilken tur, För jag hade inte velat ha någon annan ju...
    Vad menar du med cystor, inte ägglossning?

• Ickan

Nu har vi varit ute o provgått med nya vagnen.

• Fåret Shaun

Som pco fast har ingen diagnos. Men då jag haft problem kan det vara det igen och därför ha kontakt med gyn nu om jag inte får till något. Skulle vi vänta i ett år skulle vi kanske inte min kropp fixa det. Gyn förespråkar NU. Sen är det fördel att inte hinna gå tillbaka till jobbet då hon sa att jag kommer få mer besvär av foglossning. Även de som sa att man kanske inte får någon andra, eller tredje grav är skitsnack. Visst får man foglossning sista veckan får man kanske inte nästa gång. Men får man i vecka 6 ska man räkna med kryckor och annat nästa gång

Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
Svar på tråden dårt asöires setuG