• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • siamusen
    LickMeUp skrev 2008-10-14 22:45:02 följande:
    va samma med båda gossarna.. hade inga problem med de heller
    Vi är nog ovanligt entelligenta här i tråden
  • LickMeUp
    siamusen skrev 2008-10-14 22:46:51 följande:
    måsste va så juh.

btw.. en kompis tog reda på könet på  bäbis i magen ida... det kommer en Nemho Fundersam
    Fruntimmer är som madrasser mä hôl i
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-10-14 22:46:51 följande:
    Ja eller, jag fattar INTE hur man INTE kan få den att funka...

fast en gång mitt i natten när KB va stressad glömde han sätta dit gummiringen så allt rann ut haha
  • Garageänkan
    LickMeUp skrev 2008-10-14 22:48:03 följande:
    måsste va så juh.btw.. en kompis tog reda på könet på  bäbis i magen ida... det kommer en Nemho
    NemHo? På allvar???
  • LickMeUp
    Garageänkan skrev 2008-10-14 22:48:20 följande:
    Ja eller, jag fattar INTE hur man INTE kan få den att funka... fast en gång mitt i natten när KB va stressad glömde han sätta dit gummiringen så allt rann ut haha
    HAHAHAHA

dock har det några ggr runnit ur den när man ställt den upp efter att ha matat, om det varit nåt kvar.
    men såna grejer kan ju bero på om man skruvar åt ventilen för hårt, för då korvar sig ju den vita packningen och håller inte tätt
    Fruntimmer är som madrasser mä hôl i
  • gutegirl

En vad?

måsste va så juh.btw.. en kompis tog reda på könet på  bäbis i magen ida... det kommer en Nemho
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • Garageänkan
    LickMeUp skrev 2008-10-14 22:49:38 följande:
    HAHAHAHAdock har det några ggr runnit ur den när man ställt den upp efter att ha matat, om det varit nåt kvar.men såna grejer kan ju bero på om man skruvar åt ventilen för hårt, för då korvar sig ju den vita packningen och håller inte tätt
    Kom och HJÄLP mig i tråden nu med det tipset SNÄLLA. Jag blir helt störd snart gör jag en youtibefilm ala pogo pedagog...
  • siamusen
    Nem Ho? Inte sa passande pa engelska men men...Grattis till bebis i vilket fall
  • siamusen
    Garageänkan skrev 2008-10-14 22:50:52 följande:
    Kom och HJÄLP mig i tråden nu med det tipset SNÄLLA. Jag blir helt störd snart gör jag en youtibefilm ala pogo pedagog...
    Eller PP pedagog och dia-bilder
Svar på tråden dårt asöires setuG