• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Fåret Shaun
    Garageänkan skrev 2008-10-14 22:48:20 följande:
    Ja eller, jag fattar INTE hur man INTE kan få den att funka... fast en gång mitt i natten när KB va stressad glömde han sätta dit gummiringen så allt rann ut haha
    *asg*

Vi köpte en för att ha som extra flaska hemma hos min mor, men min Agge vägrade ta den nappen i munnen. Den har agerat extra flaska till andras barn här hemma
    Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-10-14 22:52:07 följande:
    Eller PP pedagog och dia-bilder
    Ja.PP suger och slickar på en napp lite erotiskt...*isch*
  • LickMeUp
    Garageänkan skrev 2008-10-14 22:50:52 följande:
    Kom och HJÄLP mig i tråden nu med det tipset SNÄLLA. Jag blir helt störd snart gör jag en youtibefilm ala pogo pedagog...
    kopierade vad ja skrev här
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-14 22:50:11 följande:
    LMU, vad umgås du med för folk egentligen?
    hmm... ja du

nej nu ska ja gå å lägga mig. vem vet, kanske får ja jobba i morgon... snark
    Fruntimmer är som madrasser mä hôl i
  • Fåret Shaun

godnatt, nu ska jag i säng

Min kille blev rätt ledsen när jag berättade att nästa troliga ägglossning är när han ska på jakt. Vill inte vänta till i april med att bli gravid, fast vi sa början av dec fungerar så vi har två till försök nu innan vi får vänta och få hjälp under tiden av gyn

• Garageänkan

jag är riktigt lite insatt i såntdär barnplanerande jag. Alltså när har man en säker period osv? När ska man nuppa för att det är störst chans att bli på smällen?

jag skulle ju inte bli gravid och det var ju i princip omöjligt efter alla cystor osv sa dom så vi nippade på och sen ojfan.

• Fåret Shaun
    Garageänkan skrev 2008-10-14 23:11:21 följande:
    jag är riktigt lite insatt i såntdär barnplanerande jag. Alltså när har man en säker period osv? När ska man nuppa för att det är störst chans att bli på smällen?jag skulle ju inte bli gravid och det var ju i princip omöjligt efter alla cystor osv sa dom så vi nippade på och sen ojfan.
    Vi borde bli snart annars måste det kollas om jag har ägglossning eller rättare sagt om äggen hinner mogna något skumt var det. Vilket kan vara att jag håller på att byta ägglossning mot cystor igen.
    Men vi vill inte bli gravida mellan dec-feb mars skulle funger men helst för 2 mån sen
  • siamusen

Party poopers

*blaser i en sorgsen serpentin*

• Fröken Sophia
    Trogga skrev 2008-10-14 23:17:26 följande:
    Vi borde bli snart annars måste det kollas om jag har ägglossning eller rättare sagt om äggen hinner mogna något skumt var det. Vilket kan vara att jag håller på att byta ägglossning mot cystor igen. Men vi vill inte bli gravida mellan dec-feb mars skulle funger men helst för 2 mån sen
    Hur länge sedan började ni försöka? Jag menar bara för att du blivit gravid snabbt tidigare innebär inte det att det är samma sak nu.

Den här gången tog det ca 9 månader innan det tog sig och jag lovar, vi hade sex väldigt regelbundet och väldigt ofta under den tiden

Nu när jag tänker tillbaka är nog mitt hetaste tips att få orgasm samtidigt. Det är det enda jag kan se att vi gjorde annorlunda den månaden det tog sig från alla andra försök
Svar på tråden dårt asöires setuG