Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Centurion skrev 2008-10-18 23:32:35 följande:
    Mrrggpppphhhhhhhhhhh! det har delvis med ekonomi att göra. Är så jävla less på att han får betalningspåminnelser Arrrrrrrrrrgggh! idag är han jävligt billig..
    Ni skulle kanske prata med en bankman om hjälp med att lägga upp ekonomin. När man mäste tvätta sin byk offentligt brukar det inte vara så roligt längre att ta nya ån.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Pelargonen skrev 2008-10-18 23:33:23 följande:
    Åh, Bella, vad jobbigt! Massa kramar!
    Tack. Och jag hopaps att din kropp nöjer sig med två små rosiga tvillingar.
  • Perry the Platypus
    Pelargonen skrev 2008-10-18 23:38:17 följande:
    Eh.. du får gärna hoppas att den nöjer sig med EN liten rosig bebis, tack.
    Vore väl fantastiskt med två? Elelr hade ni tänkt sätta stopp efter den här grav?
  • Perry the Platypus
    Centurion skrev 2008-10-18 23:39:04 följande:
    Mm lite less faktiskt. Sen ska han köpa ditt och datt och tro inte att det är han som betalar
    Fy fasen vad jobigt för dig. Det måste tära på kärleken.
  • Perry the Platypus
    Pelargonen skrev 2008-10-18 23:40:11 följande:
    Nja, jag kan tänka mig en 3:a men då en sladdis. Maken är helt nöjd med två!
    Livet blir inte alltid som man tänkt sig. Blir det två så kommer ni känna att ni absolut inte hade velat ha det annorlunda.
  • Perry the Platypus

Det är så skönt att prata av sig här. Tack för att ni alla finns och skriver tröstande saker till mig!!

Godnatt.

• Perry the Platypus

*informerar*

Nu har jag varit på gynakuten och fått medikamenter. Jag hade förstås en mild infektion precis som jag misstänkte. Gjorde jävligt ont att bli palperad.

• Perry the Platypus

*letar fram min gamla hässja och tänder eld på en fackla*

• Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-20 10:19:46 följande:
    Ska du på KKK-möte? DET TRODDE JAG INTE OM DEJ!!
    Varför inte? Jag är ju vit medelklass.
Svar på tråden dårt asöires setuG