Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Tjohooooooooo!!

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Suri skrev 2008-10-03 19:09:21 följande:
    *daorttäl* !luk ås rä teD !räh ås revirks iv rän raslä gaj Å
    Och jag avskyr det............
  • Perry the Platypus
    jungfu skrev 2008-10-03 19:16:37 följande:
    ??? NERATRATSDÅRT dem edarekram ggälni setug etni rilb röfraV
    Men din fjantloppa - så blir det ju bara när man skriver anonymt.
  • Perry the Platypus

Det gör ingenting om man är lite dum, bara man är söt.

*säger till ingen speciell*

• Perry the Platypus
    Garageänkan skrev 2008-10-03 20:31:16 följande:
    !!!!!nader ppu reg gaj natas dav =baklängestråd?
    *känner precis likdant*
  • Perry the Platypus
    Garageänkan skrev 2008-10-03 20:39:07 följande:
    *bbulk radlib*
    *tillverkar VIP-kort*
  • Perry the Platypus
    Garageänkan skrev 2008-10-03 20:41:51 följande:
    *ritar fina klubbmedlemsdiplom och funderar ut titlar, jag kan vara vicehäradshövding och du kan vara häradshövding eller klanledare*
    Du kan vara vicepresident?!
  • Perry the Platypus

www.lions.se/

• Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-10-03 21:04:31 följande:
    Okej, pallar inte skriva baklänges idag. Min andra hjärncell har fått ledigt.Snart firar vi två år tillsammans mina älskade tjejer/pojkar. Nya som gamla vill jag bara passa på att tacka för att ni, låtsasvänner eller icke, berikar mitt liv på alla sätt. Ni är så fina och goa och jag hoppas att vi någon gång kan träffas på riktigt så jag får kramar på er.
    *tycker att det låter som ett självmordsbrev*
  • Perry the Platypus

FAn. Jag får aldrig åka nåstans i jobbet.

Svar på tråden dårt asöires setuG