Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

*har ringt gyn p g a att jag har ont i magen igen och blöder en del*

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

*har också huvudvärk och en förstoppad näsa*

Dessutom hade nån katt både bajsat och kräkts i vår säng när jag kom hem igår.

*tycker att allt är eländigt idag*

• Perry the Platypus

Det är lite mycket nu. Mamma ringde. Man har hittat två tumörer i hennes bröst. Om 10 dagar får hon veta om det är malignt.

• Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-10-17 13:02:51 följande:
    oj Ska halla tummarna för er. Hoppas verkligen att det inte är nagot!
    Jag är redan helt förstörd av blotta misstanken.
  • Perry the Platypus

Tack för era hållna tummar.

• Perry the Platypus

*avskaffar cancer*

• Perry the Platypus

Nej, jag försöker att inte ta ut ledsenheten och oron i förskott, men jag är tyvärr byggd sån - finns det något att oroa sig för så gör jag grna det.

• Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-17 14:43:24 följande:
    nämen vafan är det jag läser nu då????Ska det aldrig ta slut för er del? (och usch vad läskigt med tanke på vårt telefonsamtal igår...)Jag håller alla tummar jag har för att det är benigna tumörer och/eller att det bara är att ta bort dem...och du - ta nu inte ut något i förskott, vet att det är nästintill omöjligt, men snälla försök. *kramar om*
    Mmmm, jag känner mig ju hyfsat skyldig efter att ha sagt något sånt ens på skämt.
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-17 14:35:24 följande:
    Bygg om dig! Kram i alla fall vännen!
Svar på tråden dårt asöires setuG