-
Du, i nuläget finns det vara förlorare.siamusen skrev 2008-10-15 15:38:54 följande:Vem vann?
-
vara=bara
-
Ja, vi har insett att vi tappat förtroendet för varandra och att den andra vill väl efter allt tjafs. Det är otäckt. Vi försöker jobba på det men efter att jag tagit tre vaknätter i sträck med arvid så är jag inte vidare positivt inställd till hans välvilja. Jag är helt förbi av trötthet.
-
Har en malande misstanke om att vi tagit oss vatten över huvudet med det här huset. Vill jag verkligen leva i ett hus som aldrig kommer bli klart? Kommer jag verkligen orka det när inte Ego och jag fungerar ihop under stress?
-
Fan. Nu fick jag en stor (större) klump i magen.siamusen skrev 2008-10-15 16:03:41 följande:Att renovera sliter som fan pa ett förhallande. Ni har inte råd med hantverkare eller råd att vänta tills senare med att fixa till det?
Nej, vi har absolut inte råd med hantverkare. Det blir nog snarare till att försöka ta det lugnt och inte stressa sig igenom en renovering... -
*gråtfärdig*
Jag fattar inte varförallt ska vara så svårt och jobbigt. Relationen har bara gått neråt i epressfart sen vi gifte oss. Vead gör vi för fel? Ego säger at jag ar för höga krav på oss, men vad för slags krav ska man ha då? Om man inte har övervägande kul och bra ihop så är det väl nåt som behöver förändras??
-
Tittade just på spa-ställen men det finns inget som lockar.Fröken Sophia skrev 2008-10-15 16:15:52 följande:Åhhh shit, vännen då Nu är det så här att ni är i en fas i ert förhållande där ni av någon anledning är lite less på varandra. Självklart är det bra om man kan ha det övervägande kul och bra ihop, men orkar man inte så orkar man inte. Kanske ska ni slänga bort de där kraven, bara för ett tag och försöka flyta med lite mer.Svälj tjafset en stund och bara få vardagen att gå ihop utan att bråka, men kanske utan att helt förtvivlat desperat behöva ha kul ihop också. Skittråkigt jag vet, men det kommer att lätta, ni kommer att hitta tillbaka till varandra.Sen tror jag - än en gång - att ni behöver lite "Bella och Ego och ingen annan"-tid också.
-
FAn vad kloka ni är.
-
Ska visa Ego allt ni skrivit. Han kan nog också behöva lite tröstande ord.
-
Fröken Sophia skrev 2008-10-15 16:20:07 följande:Nu måste jag rusa iväg! Tänker på dig Bella!!