Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

jamex skrev 2008-10-28 14:44:15 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-10-28 14:42:52 följande: mm, kan tänka mig det... åh en latte med rejält skum på.. *dreglar*
    yes, det var precis det jag började med när jag började drick kaffe igen
  • Fröken Sophia
    jamex skrev 2008-10-28 14:45:36 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-10-28 14:44:20 följande: OJ, minns ni sånt?? hm.. jag minns vad vi åt på första dejten och vad han hade på sig när vi tröffades men har total blockout vad gäller första telfonsamtalet eller så..
    japp, men sen minns jag inte så värst mycket mer från den första tiden, allt kändes så märkligt och stort liksom. Och spännande eftersom vi jobbar på samma företag och han är så mycket äldre än jag och allt det där...
  • Fröken Sophia
    Tant Greta skrev 2008-10-28 14:46:00 följande:
    Det där funkar på mig också,varför krångla till i onödan som Chilimannen..
    Ingen aning. Överpretantiöst kan man tycka. Men sen tror han ju på gud också Fundersam
  • Fröken Sophia
    jamex skrev 2008-10-28 14:46:57 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-10-28 14:44:57 följande: hu, betyder det att vi kommer att bli lattemammor??
    ja
  • Fröken Sophia
    jamex skrev 2008-10-28 14:53:15 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-10-28 14:52:07 följande: ooooo, lite förbjudet på nätt sätt? jag ville mest få mig ett skjut först men vad fan.. fick en make istället...
    Precis, lite förbjudet och hemligt och väldigt pirrigt. Fast det var aldrig snack om att vi inte skulle träffas eller så. Tror inte att vi hade kunnat låta bli varandra oavsett...
  • Fröken Sophia

Jag har tillbringat större delen av natten med att drömma om "JL" som finns på FB. Normalt? Nej.

Han är inte ens bra i sängen.

• Fröken Sophia
    MissKaos skrev 2008-11-03 09:24:33 följande:
    Hur vet du att han inte är bra i sängen?Han kanske har övat sedan ni nuppade sist, eller så var det för att du var så packad som det inte var bra?
    Ja alltså det är ju nästan precis 3 år sedan nu, så visst sjutton har han väl övat upp sig. Och vi gjorde det bara en gång. Och nej. Jag var helt nykter. Men det vara inte han. Kan ha berott på det. *ryser*
  • Fröken Sophia

kan du inte bara sätta samman ett godtyckligt antal bokstäver i godtycklig ordning och sen får folk själva vara kreativa....

• Fröken Sophia
    MissKaos skrev 2008-11-03 09:34:04 följande:
    Ja, Varför har man sex med enpackad människa om man är nykter själv? Verkar som en kass idé.
    För att han är urläcker, har ett helt fantastiskt leende och fina ögon, samt luktar så gott att man håller på att svimma så fort han kommer i närheten? Eller...hrrrmpf...så kände jag då i alla fall, inte nu. Så frågan kvarstår. Varför drömmer jag om honom nu helt plötsligt? 
Svar på tråden dårt asöires setuG