• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Pelargonen
    DCLXVI skrev 2008-10-16 23:08:23 följande:
    Nej nu måste jag gå och lägga mej go vänner. G´natt!!
    Natti!
  • siamusen
    Pelargonen skrev 2008-10-16 23:08:31 följande:
    Ingen aning. Min pappa gissade på tre. Sen fick han bjuda maken på en stor whiskey.
    var den god?
  • Pelargonen
    siamusen skrev 2008-10-16 23:11:31 följande:
    var den god?
    Han tyckte säkert det. Själv fick jag ju hålla mig till alkoholfritt men jag gillar inte whiskey så det är helt ok för mig.

Snygg avatar föresten!
  • siamusen
    Pelargonen skrev 2008-10-16 23:12:43 följande:
    Han tyckte säkert det. Själv fick jag ju hålla mig till alkoholfritt men jag gillar inte whiskey så det är helt ok för mig. Snygg avatar föresten!
    Jungfus verk Godnatt pa dig
  • Fröken Sophia

*gillar musens nya avatar*

*hoppas att danstina har fyrlingar i magen*

• Tant Greta

God morgon!
    Wiiie,första snön är här!
    Vilken tur att vi ska hem till Hufvudstaden idagMe not like snö,men hoppas ni får en trevlig helg mina nutcases.

• KarJac

MORGON!!

Danstinas trillingar ska heta: PP, KarJac och Pucko

Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Fröken Sophia
    KarJac skrev 2008-10-17 09:17:38 följande:
    MORGON!!Danstinas trillingar ska heta: PP, KarJac och Pucko
    Och den sista fyrlingen då?? KnarkJac?
  • Fröken Sophia
    Pelargonen skrev 2008-10-16 22:47:10 följande:
    Hello brudar!Har idag fått tre alternativa motiveringar till varför min livmoder är så pass stor redan i vecka 12:1. Jag är "byggd" sån från början. Föga troligt dock enligt BM eftersom jag hade pytteliten livmoder i vecka 12 vid min förra graviditet. 2. Vi är längre fram i graviditeten än vi tror. Föga troligt enligt min BM (och mig själv) eftersom jag hade mens och fick minus på flera gravtest månaden innan jag testade positivt. 3. Det är två barn eller fler i min livmoder. Här fick maken en panikattack så fler alternativ kunde inte lämnas av min BM. Vad tror ni? *biter frenetiskt på naglarna*
    Fast -skämt å sido. Jag har läst och hört många som säger att livmodern blir större vid efterföljande graviditeter. Kan det inte var det som har hänt?
Svar på tråden dårt asöires setuG