Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

Juuulmust, juuuulmuuuust...

och lasagne...

• Garageänkan

Shit vad sur jag blir!

Vi har sågat hål i vår bakdörr och installerat en kattlucka. Nu är det så att själva dörren på luckan har gått sönder tre ggr på typ en månad. På samma sida fast vi köpt nya luckor så går det sönder, på samma ställe. Nu idag var jag in för tredje ggn och bad om att FÅ en ny, de två innan har jag betalat för eftersom garantin inte gäller om katterna springer snabbt in så de brister i fästena men jag tycker att de skall väl hålla mer än 2 dygn? I förrgår var jag och köpte den sista av butiken som de hade i lager, de skulle beställa in nya. Idag var luckehelvete slut igen och jag for dit och klagade igen,Det är inte så jävla kul att ha ett skitstort öppet hål i dörren det drar och blåser ju in som fan. Då fick jag en ny lucka gratis och jag sa, den här passar inte det är inte samma för jag tog den sista i förrgår. Nej sa hon det är samma. Så jag for hem och inte fan e de samma , de har s¨klart stängt för dagen nu och nu måste vi ha ett stort hål öppet hela helgen! får väl försöka säta något för där så det inte blåser rakt in... De sa iofs i butiken att om det händer igen kan det ju vara något fel på själva ramen. Ja det är det uppenbarligen. det är ju lite sent att ångra sig nu när man har ett hål i dörren liksom...

• Garageänkan

Jag har skrivit ett slutarbete i ungdomskulturer-punk och fick full poäng.

/att jag minns något från det? Njeee. det är ju över 10 årsen...

• Garageänkan

Dessutom har jag ju varit punkare när jag bodde i helsingfors och det minns jag äldigt lite av men det har mest med annat att göra

• Garageänkan
    DCLXVI skrev 2008-11-15 14:14:14 följande:
    Haha, jaa det kan ju lätt bli så! Det var jag med när jag gick i gymnasiet typ...
    kanske det var lite för mycket drycker?
  • Garageänkan

Tror ni att TomCats barn (tom cruise s alltså) har en peruk. Hon harju haft tjock pagefrisyr sen hon flddes typ

• Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-15 19:19:24 följande:
    Who knows
    Det är ganska wierdo. Hursom...
  • Garageänkan
    Trogga skrev 2008-11-15 21:47:29 följande:
    Hur f*n ska jag hitta ett jobb inom kommunen när det inte finns något?
    Ring någon kompis i maffian och gör dej av med någon...
  • Garageänkan
    Trogga skrev 2008-11-15 21:50:25 följande:
    MILLI du tillhör väl maffian?
    det gör hon säkert det
Svar på tråden dårt asöires setuG