Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-11-15 21:52:21 följande:
    Nu tar jag bort bilden. har alla som vill se sett?
    nice boobs.
  • Garageänkan

Blä.

lek med mig. jag har fettans tråkigt. KB och B och M har kollat på nån video och LillM sover och D är med sin lillebror hos hans familjehem så jag har INGET att göra... Kan inte tröstäta heller för det finns inget chips eller choklad.

• Garageänkan
    KarJac skrev 2008-11-15 22:33:53 följande:
    Onanera med dig.
    IIIIEh neeeej. Inga batterier.
  • Garageänkan
    KarJac skrev 2008-11-15 22:36:25 följande:
    Öh. Batterier? Har du inga muskler? Dagens I-landsproblem: Folk pallar inte använda sina fingrar längre när de onanerar.
    Ja det är klart... Visst absolut men onna är det sista jag tänker på med rummet fullt av folk. haha
  • Garageänkan
    KarJac skrev 2008-11-15 22:38:50 följande:
    Då kan du ha gruppsex?
    Hm ja gärna. Joinar du?
  • Garageänkan
    KarJac skrev 2008-11-15 22:41:35 följande:
    Apselut! Hur ser urvalet ut? *borstar tänderna*
    Hm, personligen håller jag mig till Kb så får du ta de andra.
  • Garageänkan
    KarJac skrev 2008-11-15 22:51:04 följande:
    Orkar inte... Vill lägga mig och läsa. Flyga Drake. Bra.
    Jag vill sova. Men nu verkar B vara sur på nåt så de diskuterar en massa och högt. Borde jag slänga ut dem kanske.
  • Garageänkan
    KarJac skrev 2008-11-15 22:53:50 följande:
    Ja, gör det. Säg att de har fel och du har rätt och att de borde visa dig den respekt du är värd. Och lämna 100 euro vid dörren.
    Jaaaa! Så kan jag åka och köpa en massa chips och mer julmust
  • Garageänkan

Ibland när man hör någon speciell låt så blir det rysningar på hela kroppen. Som nu när jag hör Say those words to med me med Paradise Lost. Sjukt att det kan bli så. Så mycket roliga minnen osv.

• Garageänkan

Någon av er som brukar ha ljudböcker? Jag hinner /orkar aldrig läsa en bok så det borde vara något för mig kanske att ha på i bilen osv.

Svar på tråden dårt asöires setuG