Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Chilimon skrev 2008-10-28 13:28:00 följande:
    Får jag lov till att det blir en nästa gång?Nu måste jag hämta snorvalp på dagis
    Du bara måste ligga med honom!!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-28 14:04:11 följande:
    Ikväll ska vi åka till Malmö och mina päränts - hela familjen med Jr. och hund och jättemage och allt.Vill ni höra någor riktigt chockerande förresten???? Jr. kom inte in till oss i natt.
    Han kanske råkade somna innan han fått fötterna i golvet?
  • Perry the Platypus

Chili - jag har gått igenom varenda kort nu. Inte på ett enda sträcker människan på sig. Måste nästan ha en ryggskada.

• Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-10-28 20:20:27 följande:
    Hejhej! Hejhej!Han kanske har en otroligt tung kuk så han går framåtböjd?
    Njaäe. Nu pratar vi def. om olika saker.
  • Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-10-28 20:29:02 följande:
    Gudsgossen kutar inte... Kan det vara därför han är så vältränad? Tränar för att orka hålla bra hållning?
    *kräver att få nakenbilden skickad igen till inboxen*
  • Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-10-28 20:31:43 följande:
    Eller så har hon gått kutad hela livet för att "gömma sig" och sen blivit så
    PP tror att sjukdom föreligger. Nu har jag dåligt samvete.
  • Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-10-28 20:44:53 följande:
    Ni kan få det imorrn Ska jag lägga ut den där dicken är censurerad så länge? (om inte sambon kommer såklart)
    a, den duger så länge.
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-10-28 20:51:08 följande:
    Han är tom ursäktad för att han skriver en massa romantiskt dravel,tar tillbaka det jag skrev tidigare idag

Chili - minns du om han var bra i sängen?
  • Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-10-28 20:56:59 följande:
    Det var han på så sätt att han var lyhörd och kunde hålla på i mer än tio minuter.Ibland var det dock lite porrfilmsinspirerat men sa man åt honom så slutade han VAFAN FÖRSÖKER DU GÖRA MIG SUGEN???
    Sorry.... försöker nog snarare hitta anledningar att racka ner på honom men det är j fan svårt.
    Tant Greta skrev 2008-10-28 20:57:00 följande:
    Är penis i erigerat tillstånd på den ocensurerade bilden?
    Chilimon skrev 2008-10-28 20:57:51 följande:
    Japp
    Du MILDE vad svårt det är ja....
  • Perry the Platypus

Ego säger att en anledning till at skippa honom ju är att just att han tar en sån bild på sig själv....

Svar på tråden dårt asöires setuG