• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • siamusen

Jag âr en horribel mamma

Leker fetch med Gasse...kastar en godisbit at gasse som snokar upp den och lägger sig pa alla fyra och âter som en hund

• Pelargonen
    siamusen skrev 2008-10-20 20:31:59 följande:
    Jag âr en horribel mamma Leker fetch med Gasse...kastar en godisbit at gasse som snokar upp den och lägger sig pa alla fyra och âter som en hund
  • KarJac
    jamex skrev 2008-10-20 20:18:17 följande:
    hoppas hon inser vilken bra vän hon har i dig!
    Gullig du är!
    Ja, man gör ju så gott man kan. Har inte stött på detta innan bland mina vänner och är inte riktigt van vid alla svängningar sjukdomen har...

Nu ska jag se nytt DHW. Lova ya'll!
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Tant Greta
    siamusen skrev 2008-10-20 20:31:59 följande:
    Jag âr en horribel mamma Leker fetch med Gasse...kastar en godisbit at gasse som snokar upp den och lägger sig pa alla fyra och âter som en hund
    haha..ett bra sätt att bli av med överskottenergin.
    Sedan kan ni leka "gömma godis"-gärna högt upp så att han får klättra lite.
  • KarJac

Imorgon ska jag förresten skriva papper på min tjänst... vad ska jag kräva i lön?

• siamusen

Tant Greta skrev 2008-10-20 20:37:03 följande:

haha..ett bra sätt att bli av med överskottenergin.Sedan kan ni leka "gömma godis"-gärna högt upp så att han får klättra lite.
    Gör han redan. Tar sig upp pa köksbânken och öppnar alla väggskap i jakt pa kakor.
  • siamusen
    KarJac skrev 2008-10-20 20:37:49 följande:
    Imorgon ska jag förresten skriva papper på min tjänst... vad ska jag kräva i lön?
    12 miljoner. Plus ett hus pa rivieran.

Danstina- Sixten är gulligt.
  • KarJac
    siamusen skrev 2008-10-20 20:37:53 följande:
    Tant Greta skrev 2008-10-20 20:37:03 följande: Gör han redan. Tar sig upp pa köksbânken och öppnar alla väggskap i jakt pa kakor.
    Ett råd: ha ett sockerfritt hem.
    siamusen skrev 2008-10-20 20:38:28 följande:
    12 miljoner. Plus ett hus pa rivieran.Danstina- Sixten är gulligt.
    12 mille bara? Jaja, får väl gå ut lite lugnt dårå.
Svar på tråden dårt asöires setuG