• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • siamusen
    Pelargonen skrev 2008-10-20 20:27:15 följande:
    Hej!
    Hej

Hur mar trillingarna?
  • jungfu
    Womanizer skrev 2008-10-20 20:26:38 följande:
    Kaffe sätter fart på magen!
    *besviken*
  • Avstängd
    jungfu skrev 2008-10-20 20:28:27 följande:
    *besviken*
    Haha förstår det!
  • Pelargonen
    siamusen skrev 2008-10-20 20:27:55 följande:
    Hej Hur mar trillingarna?
    De mår fint! Har haft sammandragningar idag, tog en hel danslektion innan jag fattade att det var sammandragningar. Hade inte en enda när jag väntade Soda. Antar att det är vanligare vid andra och tredje (osv) graviditeten. Har i alla fall läst det någonstans.

Hur mår du?
  • Fåret Shaun

Att innan när jag mått dåligt har jag slutat äta, nu med barnen tröstäter jag. Äter socker för att hålla mig vaken

Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • jungfu
    Womanizer skrev 2008-10-20 20:29:17 följande:
    Haha förstår det!
    mmm, här försöker man göra intryck, vara smart o rolig osv.... men är helt osynlig, typ.
  • siamusen

Jag âr en horribel mamma

Leker fetch med Gasse...kastar en godisbit at gasse som snokar upp den och lägger sig pa alla fyra och âter som en hund

• siamusen

Jag âr en horribel mamma

Leker fetch med Gasse...kastar en godisbit at gasse som snokar upp den och lägger sig pa alla fyra och âter som en hund

Svar på tråden dårt asöires setuG