• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Millimina

Tant Greta skrev 2008-10-20 22:57:40 följande:

Det var det jag tänkte på, duschdraperi i plast.Finns jättefina mönster som skulle bli supersnygga väskor.2 handtag i slitstarkt material,några stora fack,kanske några mer detaljer såsom ett fack som rymmer en kylklamp,vinflaskefack...Faan att jag är så värdelös på att sy,har massor av ideer.
    Rita. Jag syr! Mammas man satt här och blev inspirerad han också, så han ritade tre olika väskor bara sådär.

Ni vet. Jag gillar ju inte ens väskor. Eller. Börjar kanske göra. Det ÄR ganska kul att välja väska efter kläder och humör... *erkänner motvilligt*
  • Millimina

Åh, tänk trädgårdsslangar runt snören i öljetthål som handtag. Och så stora fickor frampå där man ser allt som är inuti. Tror man, men i själva verket har man liksom inplanterat solglasögon, tampax, bikini och någon gammal mobbbe i främre facken. Som att bära på en ram!

• Avstängd

GRETAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HUR ska JAG kunna svara när jag inte kan komma in på din sida???? Vavavavavava?

*hoppar upp o ner frustrerat*

• Fåret Shaun
    Womanizer skrev 2008-10-20 23:05:29 följande:
    GRETAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HUR ska JAG kunna svara när jag inte kan komma in på din sida???? Vavavavavava?*hoppar upp o ner frustrerat*
    *skrattar rått åt dallret*
    Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • Avstängd
    Trogga skrev 2008-10-20 23:11:18 följande:
    *skrattar rått åt dallret*
    Det där är mobbning! Förresten har jag bantat så jag dallrar inte lika mycket längre. Tror jag iaf, grannen klagar inte längre på att hans jävla servis ramlar ur hans bokhylla vaje gång jag blir frustrerad.
  • jamex

man får inte spekulera om trolla, va? men jag tror att den tråden jag är inne på o läser lite på har lite varning om sagovösen med massa ringar i öronen o svans...

• Avstängd
    jamex skrev 2008-10-20 23:17:17 följande:
    man får inte spekulera om trolla, va? men jag tror att den tråden jag är inne på o läser lite på har lite varning om sagovösen med massa ringar i öronen o svans...
    Troll är farligt...det vet jag..men jag förstår vad du menar om det nu är samma tråd...
  • Tant Greta
    Inte spekulera!*slår på fingrarna*
    Ska läsa den sen,återkommer med mina spekulationer.
  • Fåret Shaun
    i denna tråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m36880961.html
    Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
Svar på tråden dårt asöires setuG