• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Tant Greta

nattinatti
    Ska sova snart*lägger in en sista snus*

Pynta skrev 2008-10-21 01:55:16 följande:
    * Går och röker* Gonatt Greta!
  • Avstängd

Morrn,,,, haha jag fick väcka tråden.

*stolt*

• MissKaos

Morgon.
    Vad ska jag gör amed min sambo?
    Han hostar. HELA TIDEN på nätterna. Det har hållt på av och till i flera år, jag orkar inte med att inte få sova.. I natt började han hosta 4:30. Jag vakande då mao och kunde inte sova mer. Så fort jag höll på att somna börjar han igen. Det är jusynd om honom men kjag orkar bara inte. Trött som man är av att vara gravid dessutom. HAn har föreslagit att han kan sova i gästrummet när han hostar. Känns inte helt ok heller.. Kankse sk abädda därinne så kan den som behöver/vill gå in dit och sova? HJÄÄÄÄLp?

(¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • Avstängd
    MissKaos skrev 2008-10-21 07:57:39 följande:
    Morgon. Vad ska jag gör amed min sambo?Han hostar. HELA TIDEN på nätterna. Det har hållt på av och till i flera år, jag orkar inte med att inte få sova.. I natt började han hosta 4:30. Jag vakande då mao och kunde inte sova mer. Så fort jag höll på att somna börjar han igen. Det är jusynd om honom men kjag orkar bara inte. Trött som man är av att vara gravid dessutom. HAn har föreslagit att han kan sova i gästrummet när han hostar. Känns inte helt ok heller.. Kankse sk abädda därinne så kan den som behöver/vill gå in dit och sova? HJÄÄÄÄLp?
    Den som inte kan sova får väl nästan lägga sig där va=....?
  • Millimina

Vad Kaos, hostar han bara sådär? Utan förkylning, astma eller att vara rökare??

• Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-10-21 00:30:16 följande:
    Jag har:saknat sambonlegat i soffanätitskrivit i sextrådarsaknat sambonduschatsaknat sambonsmsat bella(som inte svarar)
    Min mobil låg glömd i min väska. Sorry!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

*har läst lite här och där*

Fasen vad många gamla ätstörningsbrudar som hänger i den här tråden?!

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    Millimina skrev 2008-10-21 08:23:48 följande:
    Vad Kaos, hostar han bara sådär? Utan förkylning, astma eller att vara rökare??
    Ja. Jag vill atthan ska gå till doktorn, blir ju oroad eftersom dom har cancer i familjen, och hosta sådär..  Skulle vilja se en CT åtminstonde.
    Womanizer skrev 2008-10-21 08:19:26 följande:
    Den som inte kan sova får väl nästan lägga sig där va=....?
    Typ båda då..
    Perry the Platypus skrev 2008-10-21 09:45:32 följande:
    *har läst lite här och där*Fasen vad många gamla ätstörningsbrudar som hänger i den här tråden?!
    Ja, jag tror ta mig tusan det är en epidemi..
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden dårt asöires setuG