• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • jungfu
    Perry the Platypus skrev 2008-10-21 09:45:32 följande:
    *har läst lite här och där*Fasen vad många gamla ätstörningsbrudar som hänger i den här tråden?!
    Jag har faktiskt aldrig ens bantat...
  • Chilimon

Haderian hadera

Ät gul snö - det KAN vara öl
  • Chilimon

Nu ska vi se... Kraftkarl-fem bokstäver. Slutar på ET... Monet?

• Chilimon

*går och duschar*

• siamusen

Miss Kaos..hur hostar han da? Kan han inte bara ha problem med att svälja saliven när han sover?

• MissKaos
    siamusen skrev 2008-10-21 10:41:14 följande:
    Miss Kaos..hur hostar han da? Kan han inte bara ha problem med att svälja saliven när han sover?
    Nej. Det låter inte så. Han har varit hes och annsträngd i rösten av och till länge oxå. Åandra sidan vore det en cancer i munhåla/svalj är ju risken skivepitel och den är isf snabbväxande.. Vilket borde gett smärtor vid det här laget. Jag oroar mig bara.. *dum* HAn gick hos talpedagog ett tag men har spklart slutat med övningarna nu.
    jungfu skrev 2008-10-21 10:06:38 följande:
    Jag har faktiskt aldrig ens bantat...
    Är ju int eriktigt samma sak. Det sista en äs egentligen handlar om är ju behov av banting eller vikt öht eg.
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • siamusen
    MissKaos skrev 2008-10-21 10:56:40 följande:
    Är ju int eriktigt samma sak. Det sista en äs egentligen handlar om är ju behov av banting eller vikt öht eg.
    Hostar han pa dagarna ocksa?

Proppens flärp som hänger ned i svalget brukar svâlla pa nätterna/kvällarna och det far honom att hosta. Torr hosta, inte blöt. Kan det vara nagot sant?
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-10-21 10:59:20 följande:
    Hostar han pa dagarna ocksa?Proppens flärp som hänger ned i svalget brukar svâlla pa nätterna/kvällarna och det far honom att hosta. Torr hosta, inte blöt. Kan det vara nagot sant?
    Vet inte. Vill att en läkare ska kolla på det. Jag tycker det låter olika, dvs torrhosta (typ som en rökare) Dessutom hostar han bara när han är vaken vilket ju får mig att undra över om det kan vara en "ovana" inblandat.. 
  • MissKaos

Torrhosta och riktigt djupa hostningar från lungorna *dement*

• siamusen
    MissKaos skrev 2008-10-21 11:00:29 följande:
    Vet inte. Vill att en läkare ska kolla på det. Jag tycker det låter olika, dvs torrhosta (typ som en rökare) Dessutom hostar han bara när han är vaken vilket ju får mig att undra över om det kan vara en "ovana" inblandat.. 
    Ja, lika bra att kolla iofs. Röker han?
Svar på tråden dårt asöires setuG